1. Home
  2. Σχετικά με τη Unilever

Σχετικά με τη Unilever

Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.

Κάνουμε την αειφορία καθημερινό τρόπο ζωής

Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας για να δείχνουν όμορφα, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.

Η γεωγραφική μας διασπορά μάς ισχυροποιεί στην παγκόσμια αγορά και μας τοποθετεί σε μοναδική θέση στις αναδυόμενες αγορές, που συνεισφέρουν σε ποσοστό 58% στον κύκλο εργασιών μας.

Οι επιχειρηματικές μας δραστηριότητες απλώνονται σε μια σύνθετη, παγκόσμια αλυσίδα παραγωγής. Συνεργαζόμαστε με χιλιάδες προμηθευτές και διοχετεύουμε περίπου 34 δισεκατομμύρια ευρώ σε προϊόντα και υπηρεσίες. Από αυτά, 13 δισεκατομμύρια ευρώ αναλώνονται σε πρώτες ύλες, για την παραγωγή των προϊόντων μας, στα 300 και πλέον εργοστάσιά μας, στις 69 χώρες που δραστηριοποιούμαστε. Τα προϊόντα αυτά στη συνέχεια διανέμονται σε 25 εκατομμύρια σημεία λιανικής πώλησης, από supermarkets μέχρι μικρά καταστήματα ψιλικών και μέσα από άλλα γρήγορα αναπτυσσόμενα μέσα, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και η απευθείας πώληση στον καταναλωτή. Ακόμα, είμαστε η δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιζόμενη εταιρεία στον κόσμο, με βάση τη διαφημιστική δαπάνη.

190

Οι χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε

+160.000

Οι άνθρωποι που απασχολούμε

1 δις €

Το ποσό που επενδύουμε σε Έρευνα&Ανάπτυξη κάθε χρόνο

Αυτό το μέγεθος απαιτεί ευθύνη

Ζούμε σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από ολοένα μεγαλύτερη αβεβαιότητα και αστάθεια. Η θερμοκρασία ανεβαίνει, η ξηρασία είναι πλέον συχνό φαινόμενο, τα αποθέματα τροφής μειώνονται διαρκώς, το χάσμα μεταξύ πλούσιων και φτωχών βαθαίνει, και δισεκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούν να μην έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες βασικής υγιεινής και καθαριότητας.

Η κοινωνία όμως αλλάζει. Καταγράφεται αυξανόμενη τάση προς μια πιο συνετή και αειφόρο κατανάλωση, με τους ανθρώπους να αναλαμβάνουν προσωπική ευθύνη για τον αντίκτυπο των καταναλωτικών αποφάσεών τους.

Γι' αυτό ο σκοπός μας είναι απλός: να κάνουμε την αειφορία καθημερινό τρόπο ζωής.

Συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός κόσμου όπου όλοι μπορούμε να ζήσουμε καλά, εντός των ορίων των φυσικών πόρων του πλανήτη.

Και μαζί με την ευρύτερη κοινότητά μας, την οποία αποτελούν συνεργάτες, προμηθευτές και πολίτες, σημειώνουμε πρόοδο.

Η προσπάθεια αυτή διαπνέεται σήμερα από το ίδιο πρωτοπόρο πνεύμα που οδήγησε στη δημιουργία της Unilever τη δεκαετία του 1890, όταν μια απλή πλάκα σαπούνι διέδωσε την καθαριότητα και την υγιεινή στη βικτοριανή Αγγλία.

Καθώς αναπτυσσόμαστε ως επιχείρηση, αναλαμβάνουμε ενεργό δράση με στόχο:

Υγεία και ευεξία

Να βοηθήσουμε πάνω από ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους να βελτιώσουν την υγεία και την ευεξίατους

Περιβαλλοντικός αντίκτυπος

Ενίσχυση μέσων επιβίωσης

Να ενισχύσουμε τα μέσα επιβίωσης εκατομμυρίων ανθρώπων

Αυτοί είναι οι φιλόδοξοι στόχοι που επιδιώκουμε να υλοποιήσουμε με το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία της Unilever. Από το 2010 που εγκαινιάστηκε, αποδεικνύει ότι μια υπεύθυνη επιχείρηση είναι μια καλή επιχείρηση, μειώνοντας το κόστος και ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο.

70%

της αύξησης του κύκλου εργασιών μας το 2017 προήλθε από μάρκες αειφόρου ανάπτυξης

44

είναι οι χώρες στις οποίες είμαστε «Προτιμώμενος Εργοδότης»

>490 εκατ.

είναι η ενεργειακή εξοικονόμηση που επιτύχαμε μέσω οικολογικών μέτρων αποδοτικότητας από το 2008

56%

των αγροτικών πρώτων υλών μας προέρχονται από αειφόρες πηγές

Η σύγχρονη ζωή στηρίζεται στην εμπιστοσύνη. Καμία κοινωνία δεν μπορεί να προοδεύσει χωρίς αυτή. Και με αυστηρά επιχειρηματικούς όρους, η εμπιστοσύνη είναι το ισχυρότερο πλεονέκτημα της επιχείρησής μας.

Paul Polman, Διευθύνων Σύμβουλος

Η αειφορία τροδοδοτεί την καινοτομία

Η λειψυδρία είναι ένα τεράστιο πρόβλημα σε πολλά μέρη του κόσμου. Για το λόγο αυτό αναπτύσσουμε προϊόντα έξυπνης κατανάλωσης νερού, συνεργαζόμαστε με προμηθευτές και καλλιεργητές με στόχο να τους βοηθήσουμε στην καλύτερη διαχείριση του νερού και χρησιμοποιούμε λιγότερο νερό στα εργοστάσιά μας.

Τα απόβλητα, από την άλλη, συνεχώς αυξάνονται. Βοηθάμε στη δημιουργία μιας πιο «κυκλικής οικονομίας», επανασχεδιάζοντας τις πλαστικές συσκευασίες μας και παράγοντας ενέργεια από τα βιομηχανικά μας απόβλητα.

Τα σχέδιά μας για θετικό ισοζύγιο άνθρακα από τις δραστηριότητές μας μέχρι το 2030 περιλαμβάνουν την προέλευση της ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις μας από ανανεώσιμες πηγές σε ποσοστό 100%, την εγκατάσταση φιλικών για το περιβάλλον ψυγείων παγωτού και τη μείωση των εκπομπών από τις μεταφορές.

Μάρκες με μεγαλεπήβολα σχέδια

Οι μάρκες αειφόρου ανάπτυξης της Unilever, με σαφή σκοπό σε ό,τι αφορά στα κοινωνικά ή περιβαλλοντικά ζητήματα, οι οποίες συνεισφέρουν στο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία της Unilever (USLP), γίνονται πηγή έμπνευσης για τους ανθρώπους και κάνουν τη διαφορά. Για παράδειγμα, η Dove βοηθά τους νέους να αναπτύξουν αυτοεκτίμηση, τα απορρυπαντικά ρούχων με την καμπάνια «Λερωθείτε, κάνει καλό!» ενθαρρύνουν τα παιδιά να απολαύσουν το παιχνίδι, και η Knorr επιδιώκει να αλλάξει το σύστημα διαχείρισης τροφίμων από το χωράφι στο τραπέζι μας.

>55 εκατ.

άνθρωποι απέκτησαν πρόσβαση σε ασφαλές, πόσιμο νερό από το 2005

>10 εκατ.

άνθρωποι απέκτησαν καλύτερη πρόσβαση σε τουαλέτα το διάστημα 2012-2016

≈78 εκατ.

άνθρωποι απέκτησαν πρόσβαση σε προγράμματα στοματικής υγείας από το 2010

Μαζί με τους συνεργάτες μας, μπορούμε να κάνουμε περισσότερα

Η παγκόσμια παρουσία μας και οι βαθιές ρίζες μας στις τοπικές κοινωνίες μάς δίνουν το απαιτούμενο μέγεθος και τα εφόδια για να επιτύχουμε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Δεν μπορούμε όμως να τα επιτύχουμε μόνοι μας. Γι' αυτό συνεργαζόμαστε με άλλους φορείς προκειμένου να σταματήσει η αποψίλωση των δασών, να βελτιωθεί η πρόσβαση των ανθρώπων σε υπηρεσίες ύδρευσης, αποχέτευσης και υγιεινής, και να εκπαιδευτούν οι μικροκαλλιεργητές στις αειφόρες μεθόδους παραγωγής. Η συνεργασία είναι επίσης καθοριστική στην προσπάθειά μας για χειραφέτηση των γυναικών, επειδή πιστεύουμε ότι αυτή αποτελεί τη μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη για την ανθρώπινη εξέλιξη και την οικονομική ανάπτυξη.

Οι προσπάθειές μας αναγνωρίζονται

No.1

Στο δείκτη αειφορίας του Dow Jones το 2017 στην κατηγορία «Προσωπικά προϊόντα»

No.1

Στην ετήσια έρευνα που διεξήγαγε η Globescan/SustainAbility το 2017 για τους Παγκόσμιους Εταιρικούς Ηγέτες σε θέματα Αειφορίας

Βαθμός «Α»

Βαθμολογηθήκαμε με άριστα σχετικά με τη δέσμευσή μας για την κλιματική αλλαγή, το νερό, τα δάση και τους προμηθευτές μας, στην έκθεση της CDP για την Παγκόσμια Εφοδιαστική Αλυσίδα το 2018

Πίσω στην κορυφή

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Θέλουμε να είμαστε πάντα σε επαφή με όλους όσους ενδιαφέρονται για ένα βιώσιμο μέλλον.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Επικοινωνήστε με την Unilever και τους ειδικούς μας ή βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους σε όλο τον κοσμο.

Επικοινωνηστε μαζι μας