Σχετικά με τη Unilever
Η Unilever είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο. Παράγει και διαθέτει περίπου 400 εμπορικά σήματα σε περισσότερες από 190 χώρες.
Κάνουμε την αειφορία καθημερινό τρόπο ζωής
Καθημερινά, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας για να δείχνουν όμορφα, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο. Αυτό σημαίνει ότι το ένα τρίτο του πληθυσμού της γης επιλέγει οικιακά προϊόντα κορυφαίων επωνυμιών, όπως Lipton, Knorr, Dove και Hellmann’s, αλλά και τοπικές δημοφιλείς μάρκες, όπως Bango στην Ινδονησία και Suave στις ΗΠΑ. Δεκατρείς από τις κορυφαίες 50 μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι ιδιοκτησία της Unilever.
Η γεωγραφική μας διασπορά μάς ισχυροποιεί στην παγκόσμια αγορά και μας τοποθετεί σε μοναδική θέση στις αναδυόμενες αγορές, που συνεισφέρουν σε ποσοστό 58% στον κύκλο εργασιών μας.
Οι επιχειρηματικές μας δραστηριότητες απλώνονται σε μια σύνθετη, παγκόσμια αλυσίδα παραγωγής. Συνεργαζόμαστε με χιλιάδες προμηθευτές και διοχετεύουμε περίπου 34 δισεκατομμύρια ευρώ σε προϊόντα και υπηρεσίες. Από αυτά, 13 δισεκατομμύρια ευρώ αναλώνονται σε πρώτες ύλες, για την παραγωγή των προϊόντων μας, στα 300 και πλέον εργοστάσιά μας, στις 69 χώρες που δραστηριοποιούμαστε. Τα προϊόντα αυτά στη συνέχεια διανέμονται σε 25 εκατομμύρια σημεία λιανικής πώλησης, από supermarkets μέχρι μικρά καταστήματα ψιλικών και μέσα από άλλα γρήγορα αναπτυσσόμενα μέσα, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και η απευθείας πώληση στον καταναλωτή. Ακόμα, είμαστε η δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιζόμενη εταιρεία στον κόσμο, με βάση τη διαφημιστική δαπάνη.
- 190
-
Οι χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε
- +160.000
-
Οι άνθρωποι που απασχολούμε
- 1 δις €
-
Το ποσό που επενδύουμε σε Έρευνα&Ανάπτυξη κάθε χρόνο
Αυτό το μέγεθος απαιτεί ευθύνη
Ζούμε σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από ολοένα μεγαλύτερη αβεβαιότητα και αστάθεια. Η θερμοκρασία ανεβαίνει, η ξηρασία είναι πλέον συχνό φαινόμενο, τα αποθέματα τροφής μειώνονται διαρκώς, το χάσμα μεταξύ πλούσιων και φτωχών βαθαίνει, και δισεκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούν να μην έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες βασικής υγιεινής και καθαριότητας.
Η κοινωνία όμως αλλάζει. Καταγράφεται αυξανόμενη τάση προς μια πιο συνετή και αειφόρο κατανάλωση, με τους ανθρώπους να αναλαμβάνουν προσωπική ευθύνη για τον αντίκτυπο των καταναλωτικών αποφάσεών τους.
Γι' αυτό ο σκοπός μας είναι απλός: να κάνουμε την αειφορία καθημερινό τρόπο ζωής.
Συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός κόσμου όπου όλοι μπορούμε να ζήσουμε καλά, εντός των ορίων των φυσικών πόρων του πλανήτη.
Και μαζί με την ευρύτερη κοινότητά μας, την οποία αποτελούν συνεργάτες, προμηθευτές και πολίτες, σημειώνουμε πρόοδο.
Η προσπάθεια αυτή διαπνέεται σήμερα από το ίδιο πρωτοπόρο πνεύμα που οδήγησε στη δημιουργία της Unilever τη δεκαετία του 1890, όταν μια απλή πλάκα σαπούνι διέδωσε την καθαριότητα και την υγιεινή στη βικτοριανή Αγγλία.
Καθώς αναπτυσσόμαστε ως επιχείρηση, αναλαμβάνουμε ενεργό δράση με στόχο: