Toggle Αναζήτηση

  1. Home
  2. ...
  3. Καινοτομία
  4. Δημιουργώντας μυρωδιές

Δημιουργώντας μυρωδιές

Το άρωμα παίζει σημαντικό ρόλο, σε όλα τα προϊόντα περιποίησης σπιτιού και προσωπικής φροντίδας, ακόμα και σε αυτά που μπορεί να θεωρηθούν λιγότερο «ελκυστικά».

Oι μύτες των ειδικών δοκιμάζονται

Από τα ήπια καθαριστικά έως τα πιο ισχυρά, το άρωμα παίζει σημαντικό ρόλο, σε κάθε προϊόν της Unilever.

Δημιουργώντας… αίσθηση!

Το άρωμα παίζει σημαντικό ρόλο, σε όλα τα προϊόντα περιποίησης σπιτιού και προσωπικής φροντίδας, ακόμα και σε αυτά που μπορεί να θεωρηθούν λιγότερο «ελκυστικά».

Μια συναισθηματική σύνδεση

Η μυρωδιά, έχει τη δύναμη να αλλάξει τη διάθεση των ανθρώπων. Ξυπνά ξεχασμένες αναμνήσεις και δημιουργεί συναισθηματικές συνδέσεις. Μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια μας ή τα αυτιά μας, αλλά δεν μπορούμε να σταματήσουμε να μυρίζουμε – τα αρώματα υπάρχουν παντού γύρω μας, συνεχώς.

Γι’ αυτό, η επιλογή της σωστής μυρωδιάς για τα προϊόντα της Unilever, είναι εξαιρετικά σημαντική για την επιχείρησή μας και γι’ αυτό ζητήσαμε τη βοήθεια των πιο ειδικών «μυτών» στον κόσμο.

Αυτοί οι ειδικοί στα αρώματα, μας βοήθησαν να δημιουργήσουμε μερικές από τις πιο διάσημες μυρωδιές στην αγορά. Οι οσφρητικές δεξιότητές που διαθέτουν, μας βοηθούν να διαμορφώσουμε τις χαρακτηριστικές μυρωδιές προϊόντων από το Axe έως το Omo και από το Dove έως την Klinex.

Οι κατάλληλες μυρωδιές

Η μυρωδιά ενός προϊόντος είναι συχνά αυτή που το χαρακτηρίζει, που κάνει τους καταναλωτές να το προτιμήσουν –είναι αυτή η δύναμη που το επαναφέρει στη μνήμη. Το Axe Dark Temptation, με τη μοναδική σοκολατένια μυρωδιά του, έγινε άμεση επιτυχία από την κυκλοφορία του το 2008, σπάζοντας το ρεκόρ κατοχής μεριδίου αγοράς και συνεχίζει να αυξάνει τη δημοτικότητά του σε όλο τον κόσμο. Το καθαριστικό δαπέδων Cif αντίθετα, έχει επιτυχία, που διαρκεί όχι απαραίτητα εξαιτίας του ελκυστικού αρώματός του, αλλά επειδή μυρίζει υγιεινή και φρεσκάδα.

Οι μυρωδιές για αυτά τα γνωστά προϊόντα, χρειάζονται έως και έξι μήνες για να δημιουργηθούν, ενώ λαμβάνονται υπόψη η εικόνα και η λειτουργία του κάθε προϊόντος. Φυσικά δεν αρκεί ένα προϊόν να μυρίζει ωραία όταν πρωτοανοιχτεί – η μυρωδιά του θα πρέπει να διαρκεί και να ανταποκρίνεται στην χρήση του προϊόντος. Τα αρώματα υγρών απορρυπαντικών θα πρέπει να αντέχουν σε υψηλές θερμοκρασίες, για παράδειγμα, ενώ οι ταμπλέτες πλυντηρίου πιάτων, δεν θα πρέπει να αφήνουν μυρωδιά που διαρκεί ή που αφήνει γεύση στα πιάτα.

«Η μυρωδιά έχει τη δύναμη να μας ταξιδεύει» λέει η Marcella Bartoletti, Διευθύντρια στον τομέα αρωματικών θεμάτων της Unilever. «Είναι η αίσθηση, που είναι στενότερα συνδεδεμένη με το συναίσθημα».

Στοιχεία για τα αρώματα

  • Το χρώμα επηρεάζει την όσφρηση, έτσι όταν κάτι είναι ροζ, οι άνθρωποι αναγνωρίζουν σε αυτό τη μυρωδιά τριαντάφυλλου, περισσότερο απ’ ό,τι θα την αναγνώριζαν, αν ήταν μπλε.
  • Η γεύση ενισχύει την όσφρηση – αν και οι γευστικοί κάλυκές μας αναγνωρίζουν μόνο το αλμυρό, το γλυκό, το πικρό, το ξινό και το πικάντικο- η αίσθηση της όσφρησης προσθέτει ποικιλία
  • Η όσφρηση, επηρεάζει 75% των συναισθημάτων που βιώνουμε καθημερινά.
Πίσω στην κορυφή