Toggle Αναζήτηση

  1. Home
  2. Η εταιρία μας
  3. Ποιοί είμαστε
  4. Σχετικά με την Unilever

Σχετικά με την Unilever

Καθημερινά, δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα της Unilever για να δείχνουν καλά, να αισθάνονται καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο – δίνοντας μας την ευκαιρία να οικοδομήσουμε ένα καλύτερο μέλλον.

Λογότυπο της Unilever στην είσοδο του εργοστασίου αποσμητικών στην Γιουτέπεκ Μεξικό

H αειφόρος διαβίωση κοινό σημείο αναφοράς

Τα προϊόντα μας πωλούνται σε περισσότερες από 190 χώρες. Παράγουμε περισσότερα από 400 επώνυμα προϊόντα στους τομείς των Τροφίμων, των Παγωτών, της Οικιακής και Προσωπικής Φροντίδας και Υγιεινής. 2 δις καταναλωτές στον κόσμο χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα προϊόν της Unilever κάθε μέρα.

Όταν οι καταναλωτές αναζητούν διατροφικά ισορροπημένες τροφές ή λαχταριστά παγωτά, προσιτά σαπούνια, πολυτελή σαμπουάν ή προϊόντα καθημερινής χρήσης και φροντίδας του νοικοκυριού, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η μάρκα που επιλέγουν να είναι μια από τις δικές μας. 

Επτά στα δέκα νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο έχουν τουλάχιστον ένα προϊόν της Unilever, και η γκάμα μας με τις κορυφαία οικιακά προϊόντα περιλαμβάνει μάρκες όπως Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann’s και Omo. Αξιόπιστες μάρκες οι οποίες έχουν σχεδιαστεί στη χώρα μας για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών και κατέχουν ηγετική θέση στην αγορά είναι μεταξύ άλλων το ΑΛΤΙΣ, το Pummaro, το Βιτάμ. Όποιο και αν είναι το προϊόν, σε όποια αγορά κι αν διανέμεται, εργαζόμαστε ώστε να εξασφαλίσουμε ότι θα εκπληρώσει τον απώτερο σκοπό μας να καταστήσουμε την αειφορία καθημερινό τρόπο ζωής.

Ένα βιώσιμο επιχειρηματικό σχέδιο

Επιθυμούμε την ανάπτυξη της εταιρίας μας, αλλά αναγνωρίζουμε ότι η ανάπτυξη σε βάρος των κοινωνιών ή του περιβάλλοντος είναι ηθικά μη αποδεκτή και εμπορικά μη βιώσιμη. Η αειφόρος ανάπτυξη είναι για μας το μόνο αποδεκτό μοντέλο.

Το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία της Unilever (USLP) είναι καίριας σημασίας για το επιχειρηματικό μοντέλο μας. Καθορίζει την επίτευξη του οράματός μας να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας, μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμά μας και αυξάνοντας τον θετικό αντίκτυπό μας στην κοινωνία.

Το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης μας έχει τρεις μεγάλους στόχους:

  • Να βοηθήσουμε πάνω από ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους να βελτιώσουν την υγεία και την ευημερία τους.
  • Να μειώσουμε κατά το ήμισυ το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των προϊόντων μας.
  • Να προμηθευόμαστε το 100% των γεωργικών πρώτων υλών μας από αειφόρες πηγές και να βελτιώσουμε το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής μας.

Οικοδομούμε ένα καλύτερο μέλλον, μέσα από παγκόσμιες συνεργασίες

Γνωρίζουμε ότι τα προϊόντα μας θα πρέπει να είναι βιώσιμα σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής τους, και όχι μόνο κατά την παραγωγή. Αυτό σημαίνει, ότι συνεργαζόμαστε με φορείς, μη κυβερνητικούς οργανισμούς, επενδυτές, ιδρύματα, κυβερνήσεις, καταναλωτές, προμηθευτές κι άλλες επιχειρήσεις που μοιράζονται τη δέσμευσή μας για να συμβάλουμε στις αλλαγές που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των μεγαλύτερων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος μας.

Η Unilever σε αριθμούς

  • €52,7 δις έσοδα το 2016
  • 57% της επιχείρησης σε αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές
  • 13 μάρκες με πωλήσεις άνω του €1 δις ετησίως
  • 169.000 άτομα εργάζονται στη Unilever
  • 46% των στελεχών μας είναι γυναίκες
  • 29% μείωση στις επιπτώσεις των απορριμμάτων ανά χρήση των προϊόντων μας, από το 2010
  • No.1 εργοδότης στον κλάδο των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών, σύμφωνα με την επιλογή φοιτητών πανεπιστημίου, σε 34 χώρες
  • Το 2016 οι αειφόρες μάρκες μας αναπτύχθηκαν 40% ταχύτερα από την ανάπτυξη που είχε η υπόλοιπη εταιρία
Πίσω στην κορυφή