Toggle Αναζήτηση

  1. Home
  2. ...
  3. Ποιοί είμαστε
  4. Η στρατηγική μας

Η στρατηγική μας

Έχουμε σχεδιάσει τη στρατηγική μας ώστε να κάνουμε την αειφορία καθημερινό τρόπο ζωής.

Ο σχεδιασμός

Για να υλοποιήσουμε το όραμά μας έχουμε επενδύσει σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική, για τις κατηγορίες, τα προϊόντα και τις μάρκες μας ώστε να φέρει ανάπτυξη προς όφελος όλων των ενδιαφερομένων.

Όραμα

Ανάπτυξη της επιχείρησης

  • Πωλήσεις
  • Όρια
  • Αποδοτικότητα

Βελτίωση της υγείας και της ευημερίας

  • Διατροφή
  • Υγεία και υγιεινή

Βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης

  • Αμεροληψία στο χώρο εργασίας
  • Ευκαιρίες για τις γυναίκες
  • Επιχείρηση χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς

Μείωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον

  • Αέρια του θερμοκηπίου
  • Νερό
  • Απόβλητα
  • Προμήθειες από αειφόρες πηγές

Οι μακροπρόθεσμες στρατηγικές επιλογές μας

Επιλογές χαρτοφυλακίου

  • Επιλογές κατηγορίας
  • Ενεργή διαχείριση χαρτοφυλακίου
  • Οικοδόμηση μιας Επιχείρησης Κύρους

Μάρκες και καινοτομία

  • Προσεγγίζοντας τις καινοτομίες
  • Αποτελεσματικότητα και όρια
  • Αύξηση των επενδύσεων στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Ανάπτυξη αγοράς

  • Διαδρομές προς την αγορά
  • Αναδυόμενες αγορές
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ευελιξία και κόστος

  • Προϋπολογισμός από μηδενική βάση
  • Μεταποιητική βάση και γενικά έξοδα
  • Κλίμακα επιρροής

Άνθρωποι

  • Προσέλκυση ταλέντων
  • Ανάπτυξη ταλέντων
  • Οι Αξίες μας στην ηγεσία

Ανάπτυξη

Συνέπεια

Στοχεύουμε αποτελεσματικά και με συνέπεια, σε ρυθμό αύξησης των πωλήσεων, με έγκυρο προϋπολογισμό λειτουργίας , επενδύοντας συνεχώς στην αλυσίδα παραγωγής μας, στις μάρκες μας , στους ανθρώπους μας και στην μηχανογράφηση.

Ανταγωνιστικότητα

Επενδύοντας στην καινοτομία μπορούμε να αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς μας, ενώ επιδιώκουμε να μπούμε σε νέες αγορές και νέα τμήματα.

Κερδοφορία

Επιδιώκουμε τη συνεχή αύξηση στην παγκόσμια παραγωγή που θα οδηγήσει στη μείωση κόστους και στις υψηλότερες αποδόσεις, παρέχοντας επιπλέον ενέργεια για ανάπτυξη καθώς επενδύουμε σε νέες στρατηγικές ευκαιρίες.

Υπευθυνότητα

Η υπεύθυνη ανάπτυξη περιλαμβάνει θετική κοινωνική επίδραση και μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, που είναι η ουσία του Σχεδίου Δράσης της Unilever για την Αειφορία και είναι απαραίτητη για την αειφόρο ανάπτυξη μας αλλά και την ενίσχυση της φήμης μας.

Το επιχειρηματικό μας μοντέλο

Η Unilever πιστεύει ότι η κερδοφόρα ανάπτυξη θα πρέπει να είναι και υπεύθυνη ανάπτυξη. Η προσέγγιση αυτή είναι η καρδιά του επιχειρηματικού μας μοντέλου, με γνώμονα την αειφόρο διαβίωση και το Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία, το Unilever Sustainable Living Plan. Είναι η προσέγγισή μας για το πώς θα εργαζόμαστε, πώς θα αντιμετωπίζουμε την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για τις μάρκες που δρουν υπεύθυνα σε έναν κόσμο πεπερασμένων πόρων. 

Το επιχειρηματικό μας μοντέλο ξεκινά με την εικόνα του καταναλωτή που ενημερώνεται για την καινοτομία της μάρκας, συχνά με τους συνεργάτες μας στην αλυσίδα παραγωγής, για να δημιουργήσουμε προϊόντα που φέρνουμε στην αγορά υποστηριζόμενα από τη διαφήμιση σε ένα ευρύ φάσμα καναλιών διανομής.

Πίσω στην κορυφή