Toggle Αναζήτηση

  1. Home
  2. ...
  3. Brands
  4. Cif
Cif logo

Cif

Καθαριότητα σε βάθος με σεβασμό στις επιφάνειες.

Ταξιδεύοντας με το Cif

Ιστορική αναδρομή

Δεκαετία 1970: Χτίζοντας τη μάρκα

Το Cif εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην παγκόσμια αγορά το 1969 στη Γαλλία και έκτοτε επεκτάθηκε σε 51 χώρες συνολικά. Το Cif λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά σε μορφή κρέμας καθαρισμού για τις μικρές επιφάνειες. Το 1976 η κρέμα καθαρισμού με την ονομασία “Jif” αποτελούσε την εξέλιξη των σκονών καθαρισμού. Η νέα -τότε- μορφή καθαριστικού, προσέφερε την ίδια καθαριστική δύναμη με τις σκόνες αλλά με το πλεονέκτημα του σεβασμού των επιφανειών (καθαρίζει χωρίς να χαράζει). Χαρακτηριστική είναι άλλωστε η περίφημη διαφήμιση όπου οι σκόνες καθαρισμού παρομοιάζονταν με παγοπέδιλο που χαράζει τον πάγο! 

Η κρέμα Cif, που αποτελεί και τη ναυαρχίδα της μάρκας, προσέφερε το τρίπτυχο "καινοτομία – αξιόπιστη καθαριστική δύναμη – σεβασμός των επιφανειών", αξίες διαχρονικές που μέχρι σήμερα το Cif διατηρεί αναλλοίωτες. Αυτή ακριβώς η αξιόπιστη καθαριστική δύναμη είναι που καθιέρωσε μεταγενέστερα το Cif ως τον ηγέτη στις κρέμες καθαρισμού (πηγή: Νielsen, Υγρά Καθαριστικά Μπάνιου & Κουζίνας, βάσει ορισμού κατηγορίας)** αλλά και ο λόγος που αγαπήθηκε τόσο η κρέμα από την Ελληνίδα καταναλώτρια.

Δεκαετία 1980 – Αρχές Δεκαετίας 1990: Ο κόσμος αλλάζει!

Πέρα από τις παραδοσιακές καθαριστικές αξίες, εμφανίζεται η ανάγκη της ευκολίας στο καθάρισμα. Οι ρυθμοί γίνονται ολοένα και πιο έντονοι και οι απαιτήσεις των καταναλωτριών αφορούν την ανάγκη για καθαριστικά που φέρνουν τέλεια αποτελέσματα, εύκολα και γρήγορα. Το Cif ξεκινά σταδιακά την πορεία του από τα καθαριστικά για μικρές επιφάνειες σε καθαριστικά για μεγάλες επιφάνειες. Παράλληλα, βελτιώνει συνεχώς τη σύνθεση της κρέμας (χωρίς υπολείμματα – πιο εύκολο ξέβγαλμα) με σκοπό να καλύψει τις νέες ανάγκες των καταναλωτών.

Γιατί η κρέμα CIF αντιμετωπίζει αποτελεσματικά ακόμη και την πιο επίμονη βρωμιά, ενώ παράλληλα είναι κατάλληλη για όλες σχεδόν τις επιφάνειες – πλαστικό, ανοξείδωτο ατσάλι, κεραμικό κτλ- αφού δεν τις χαράζει. Μερικές μόνο σταγόνες κρέμα Cif πάνω σε ένα σφουγγάρι αρκούν για να δώσουν νέα ζωή σε αγαπημένα αντικείμενα που θεωρούσες ότι ήταν για πέταμα!.

Οι μικρόκοκκοι και οι λιπο-καθαριστικοί παράγοντες που περιέχει, διεισδύουν και απομακρύνουν αποτελεσματικά τη δύσκολη βρωμιά από αντικείμενα και επιφάνειες σε όλο το σπίτι, επαναφέροντας τη λάμψη.

Μέσα/τέλη Δεκαετίας 1990: Εδραίωση της μάρκας

Το 1998 η μάρκα παίρνει τη σημερινή της μορφή και μετονομάζεται πανευρωπαϊκά από Jif σε Cif. Η στρατηγική τοποθέτηση της μάρκας Cif στην αγορά είναι η δημιουργία μιας σειράς καθαριστικών προϊόντων που απομακρύνουν και τις πιο δύσκολες βρωμιές, με τη λιγότερη προσπάθεια, ενώ παράλληλα σέβονται τις επιφάνειες, αφήνοντας το σπίτι καθαρό και με άρωμα φρεσκάδας.

Αρχές 2000: Το Cif επαναπροσδιορίζει την καθαριότητα

Η διαρκώς αυξανόμενη τάση της εποχής είναι η επιστροφή στο σπίτι σαν μια πηγή απόλαυσης και ηρεμίας. Το σπίτι γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τους ανθρώπους, οι οποίοι, αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα της εποχής επιστρέφουν σ’ αυτό. Επενδύουν όλο και περισσότερο χρόνο και χρήμα και περνούν πολύ περισσότερο χρόνο σε αυτό. 

Η ανάγκη να απολαμβάνει κανείς ένα καθαρό, φωτεινό και φιλόξενο σπίτι είναι διάχυτη. Πάνω σ’ αυτή τη διαπίστωση της απόλαυσης του σπιτιού στηρίχθηκε η τότε επικοινωνία του Cif, με κύρια ιδέα την αντίθεση ανάμεσα σε ένα Σπίτι χωρίς Cif, όπου κανείς δεν μπορεί να νοιώσει πραγματική ηρεμία και να χαρεί το σπίτι του, και σε ένα Σπίτι Cif, όπου οι άνθρωποι μέσα σε αυτό αισθάνονται και ζουν απελευθερωμένοι και ξέγνοιαστοι, χάρη στην ευκολία και την αίσθηση καθαριότητας που δίνει το Cif.

Το Cif σήμερα: Για ένα όμορφο σπίτι που σας κάνει να νιώθετε περήφανα

Ένα όμορφα καθαρό σπίτι που σας κάνει να νιώθετε περήφανα, αποτελεί την αποστολή του Cif. Όλα τα προϊόντα Cif έχουν σχεδιαστεί με αυτόν τον τρόπο, ώστε όταν τα επιλέγετε να είστε σίγουροι ότι θα έχετε “μαγικά αποτελέσματα κάθε φορά”.

Γιατί η καθαριότητα δεν είναι το πώς αλλά το γιατί. Δεν είναι μόνο μια διαδικασία αλλά και εκείνο το συναίσθημα που νιώθεις όταν έχεις τελειώσει το καθάρισμα… κάνεις ένα βήμα πίσω και βλέπεις το σπίτι σου στα καλύτερά του. Είναι το σπίτι σας και νιώθετε περήφανοι για αυτό.

Ξέρουμε ότι θέλετε να βλέπετε το σπίτι σας στα καλύτερα του και γι΄ αυτό δημιουργούμε προϊόντα που δίνουν λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζετε στον καθαρισμό του σπιτιού, ενώ παράλληλα φροντίζουν και τις επιφάνειες σας.

- H μάρκα CIF διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν κάθε πιθανή σας ανάγκη τόσο για το μπάνιο, την κουζίνα όσο και για όλους τους χώρους του σπιτιού.

  • Cif κρέμες καθαρισμού: έως 100% Αφαίρεση Βρωμιάς*. Για μικρές επιφάνειες με σκληρή βρωμιά.
    Άσπρη, Λεμόνι, με Ενεργό Χλώριο, Pink Flowers, & Lila Flowers.
  • Cif σπρέι καθαρισμού: Για αποτελέσματα κατά της βρωμιάς εύκολα, γρήγορα & λάμψη χωρίς ίχνη.
    Για το μπάνιο, την κουζίνα, με Ενεργό Χλώριο & Inox για τις ανοξείδωτες επιφάνειες.

* Εργαστηριακές μελέτες σε πρότυπους λεκέδες και αντιπροσωπευτικές επιφάνειες μπάνιου & κουζίνας.

Aν έχετε προβληματιστεί με το πώς θα καθαρίσετε έναν συγκεκριμένο λεκέ στο σπίτι και χρειάζεστε βοήθεια ή αν πάλι ψάχνετε να βρείτε τρόπους να απολαμβάνετε περισσότερο το σπίτι σας από το να το καθαρίζετε μόνο, τότε μπορείτε να επισκεφτείτε το site του Cif, www.cifcream.gr.

Ένα site όπου θα βρείτε τips καθαριότητας όπως το πώς να καθαρίσετε επίμονους λιπαρούς λεκέδες στην κουζίνα ή πώς να καθαρίσετε τα άλατα στο μπάνιο, ιδέες για έξυπνες μετατροπές όπως να φτιάξετε μια βάση για γλυκά ή μια κομψή διακοσμητική σύνθεση αλλά και συμβουλές για το πως μερικές διακοσμητικές πινελιές μπορούν να ανανεώσουν τους χώρους σας. 

Γιατί το Cif σας βοηθά να πετύχετε τα δικά σας “μαγικά αποτελέσματα κάθε φορά’’.

**Υπηρεσία Nielsen Scan track plus, πωλήσεις σε αξία, έτος 2015.

Τι περιέχουν τα προϊόντα μας

What's in our products?

Βρείτε τους καταλόγους συστατικών, για όλα τα προϊόντα μας οικιακής χρήσης και ατομικής φροντίδας που πωλούνται στην Ευρώπη, επιλέγοντας την χώρα σας από τη λίστα

Χώρα

Argentina

Unilever Belgium N.V.
Humaniteitslaan/Boulevard de l’Humanité 292
1190 Brussel/Bruxelles
Belgium

Av. El Dorado No 69 B-45
7 Floor. Corporate Center building
Bogotá
Colombia

Foods
T: 018000 527517

Home & personal care
T: 018000 513130

Unilever Danmark A/S
Ørestads Boulevard 73
2300 København S

Unilever France S.A.
20 rue des Deux Gares,
92842 Rueil Malmaison Cedex

Unilever Deutschland  
GmbH
Konstantin Bark 
Am Strandkai 1
20457 Hamburg

+49(0)40-3493-3520
www.unilever.de

Hindustan Unilever Limited
Unilever House, B. D.
Sawant Marg
Chakala, Andheri (E)
Mumbai - 400 099

Unilever Japan Head Office
Nakameguro GT Tower (Reception 22F)
2-1-1
Kamimeguro, Meguro-ku
Tokyo
153-8578

Unilever Kenya Limited
Watermark Business Park, Ndege Road, Karen
P.O. Box 30062-00100 GPO, Nairobi, Kenya

Consumer Care line
0800 22 15 45 4

Head office, Karen : +254 (0) 709 050 600

Industrial office, Commercial Street: +254 (0) 709 050 800

Unilever Tea Kenya Limited

Kericho-Nakuru Road

P.O.Box 20 – 20200

Kericho, Kenya

Unilever (Malaysia)
Holdings SDN BHD
Level 33-35, Menara TM 
Jalan Pantai Baru
59200 Kuala Lumpur
PO BOX 11015 
50732 Kuala Lumpur
Malaysia  

Unilever N.V. Weena 455
PO Box 760 3000
DK Rotterdam
Netherlands

Martin Linges vei 25,

1364 Fornebu, Norge

Unilever Jeronimo Martins Lda.
Largo de Monterroio
Mascarenhas 1
1099-081 Lisboa
Portugal

Unilever de Puerto Rico
Professional Offices Park
997 San Roberto Street, Suite 7
San Juan, PR 0096

Unilever South Central Europe SA
Baneasa Business & Technology Park
42-44 Bucuresti-Ploiesti street
Building B
4th floor
District 1
013696 Bucharest
Romania

Unilever Singapore Pte Ltd
20 Pasir Panjang Road, #06-22
Mapletree Business City
Singapore 117439

Unilever Vietnam
156 Nguyen Luong Bang Avenue
Tan Phu Ward, District 7
Ho Chi Minh City
Vietnam

Πίσω στην κορυφή