Τμήμα Επικοινωνίας

Τμήμα Επικοινωνίας

Οι ομάδες Επικοινωνιών της Unilever διασφαλίζουν ότι τα ενδιαφερόμενα μέρη θα παραμένουν ενημερωμένα για την επιχείρησή μας.

Εντός του τμήματος Επικοινωνιών, οι ομάδες εστιάζουν στη σαφή και αποτελεσματική επικοινωνία με διάφορους παραλήπτες εντός και εκτός της εταιρείας – από εργαζομένους μέχρι επενδυτές, δημοσιογράφους, ενδιαφερόμενους για θέσεις εργασίας, ΜΚΟ, συνεργάτες, πελάτες και καταναλωτές.

Ο ρόλος τους είναι να προστατεύουν τη φήμη της Unilever και να μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, τους στόχους και τις αξίες μας.

Μια καριέρα στο τμήμα Επικοινωνιών της Unilever προσφέρει την ευκαιρία να γίνετε μέλος ενός δυναμικού τμήματος σε μια επιχείρηση με ταχύτατους ρυθμούς. Είμαστε ιδιαίτερα γνωστοί για τα οικιακά προϊόντα μας, αλλά η Unilever αποκτά επίσης φήμη για τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, και οι ομάδες Επικοινωνιών μας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διάδοση αυτού του μηνύματος.

Θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας μια συναρπαστική ιστορία για το πώς βοηθούμε πάνω από ένα δισεκατομμύρια ανθρώπους να βελτιώσουν την υγεία και την ευεξία τους, μειώνοντας παράλληλα στο μισό το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα και διασφαλίζοντας ότι οι γεωργικές πρώτες ύλες προέρχονται από βιώσιμες πηγές.

Η ομάδα Σχέσεων ΜΜΕ είναι υπεύθυνη για τη σχέση με τον Τύπο ανά τον κόσμο, ενώ οι ειδικοί Εξωτερικών Υποθέσεων συνεργάζονται στενά με κυβερνήσεις, ΜΚΟ και φορείς, όπως ομάδες εκστρατειών και think tanks.

Η ομάδα Ψηφιακών Επικοινωνιών διατηρεί τον εταιρικό ιστότοπο Unilever.com γεμάτο με ενδιαφέρον περιεχόμενο που έχει απήχηση σε 14 εκατομμύρια χρήστες το χρόνο, και βεβαιώνεται ότι λειτουργεί ομαλά, χωρίς προβλήματα. Και μια εσωτερική ομάδα σύνταξης φροντίζει το εσωτερικό κανάλι ειδήσεων, ενημερώνοντας τους εργαζομένους και δίνοντας έμπνευση με νέα της Unilever από όλο τον κόσμο.

Επιτεύγματα

  • Το δίκτυο Unilever.com αποτελείται από 68 εκδόσεις τοπικών εταιρικών ιστοτόπων, που απευθύνονται σε 95 χώρες
  • Το 2011, το Unilever.com προσέλκυσε περισσότερους από 20 εκατομμύρια επισκέπτες
  • Το Unilever.com κατατάχθηκε έκτο στο δείκτη αποτελεσματικότητας εταιρικών ιστοτόπων Financial Times/Bowen Craggs για το 2012, και αποτέλεσε τον κορυφαίο ιστότοπο για εταιρεία καταναλωτικών αγαθών
  • Το 2012, το παγκόσμιο κανάλι ειδήσεων της Unilever κατέκτησε τρία βραβεία στο Institute of Internal Communications Awards
  • Τα ανώτερα στελέχη της Unilever προσκαλούνται για να μιλήσουν σχετικά με τη στρατηγική και τους στόχους μας στην παγκόσμια αρένα. Το 2012, ο Διευθύνων Σύμβουλός μας Paul Polman συμπροέδρευσε την ετήσια συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας
Πίσω στην κορυφή