Τμήμα Πωλήσεων

Πωλήσεις

ΘΑ ΕΡΓΑΖΕΣΤΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΥΕΡΟΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΜΙΚΡΑ ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ή ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ. ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΗΜΕΡΑ!

Pumla Siphamla, National Account Manager, South Africa

Περίπου 25.000 καταναλωτές χρησιμοποιούν κάποιο προϊόν της Unilever κάθε δευτερόλεπτο σε κάθε χώρα του κόσμου ! Αυτά τα προϊόντα αγοράζονται από 11 εκατομμύρια καταστήματα που τα διαχειρίζονται 150.000 πελάτες. Αυτοί οι αριθμοί θα διπλασιαστούν όταν επιτύχουμε την φιλοδοξία μας σαν εταιρεία.

Οι ομάδες του Customer Development συνεργάζονται με τους πελάτες πρωτοπορώντας με νέα προϊόντα, νέες κατηγορίες και νέες ιδέες.

Εστιάζοντας στους αγοραστές μας

Είτε μέσα από το category management , είτε μέσα από την ανάπτυξη και τις δραστηριότητες των προϊόντων ή και από τη μεριά της διαχείρισης των λογαριασμών πελατών (Account Management) ο ρόλος σας στην εταιρεία μας και συγκεκριμένα στο Customer Development, απαιτεί να δείξετε τον ηγετικό σας ρόλο στις συνήθειες, συμπεριφορές και τάσεις της αγοράς.

Execution Mindset

Εστιάζουμε στις βασικές και θεμελιώδεις αρχές που μετρούν την απόδοσή μας στα καταστήματα. Σε συνεργασία με το λιανεμπόριο παγκόσμια , εκτελούμε με τον καλύτερο τρόπο τα πλάνα - που είναι εστιασμένα στον αγοραστή μας - για την άριστη παρουσία μας στα καταστήματα.

Συνεργασία με τους Πελάτες

Η πρωτοποριακή μας προσέγγιση στους τρόπους συνεργασίας, αναγνωρίζεται συνεχώς από τους πελάτες μας.

Τα προγράμματα Customer Innovation και Insight Centres ( CiiCs) προωθούν τη συνεργασία χρησιμοποιώντας την παγκόσμια εμπειρία και γνώση μας, μαζί με τα καινοτόμα εργαλεία και μεθόδους.

Το Πρόγραμμα Joint Business προσφέρει στους πελάτες μας λύσεις , από την αρχή του προβλήματος μέχρι το τέλος, από την γέννηση ενός νέου πρωτοποριακού προϊόντος μέχρι την εκτέλεση του προωθητικού πλάνου μέσα στο κατάστημα."

Αναπτύσσοντας αειφορία μαζί με τους πελάτες μας

  • Η αειφορία βρίσκεται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε στο Customer Development.
  • Το Living Project, μια συνεργασία μεταξύ της Wal-Mart και της Unilever, εμπνέει τους αγοραστές μας έτσι ώστε με μικρές πράξεις μπορούν να κάνουν τη ζωή τους καλύτερη , σε έναν καλύτερο κόσμο χωρίς να θυσιάζουν πολλά χρήματα και χρόνο. Αυτό το πρόγραμμα δίνει λύσεις στους αγοραστές μας έτσι ώστε οι μικρές πράξεις τους, να κάνουν τη μεγάλη διαφορά.
  • Μέσα από το πρόγραμμα Shakti στην Ινδία, αναπτύξαμε ένα ευρύ και άμεσο δίκτυο διανομής αποτελούμενο από μικρούς επιχειρηματίες που πωλούν τα προϊόντα μας στα μικρά μαγαζάκια τους , διπλασιάζοντας έτσι το οικογενειακό τους εισόδημα ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία μας καταφέρνει να εξαπλώνει το δίκτυο της .
Πίσω στην κορυφή