Τμήμα Marketing

Marketing

H UNILEVER ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΠΡΟΩΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA KAI ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. H UNILEVERΚΑΤΑΝΟΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Joanna Shields, VP and Managing Director, EMEA at Facebook

Δεν υπήρξε ποτέ άλλοτε πιο συναρπαστική στιγμή να ξεκινήσετε μια καριέρα στο μάρκετινγκ με την Unilever. Η Unilever είναι ο δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιζόμενη εταιρεία στον κόσμο. Έχουμε ένα ευρύτατο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει 400 και πλέον μάρκες τροφίμων, οικιακών προϊόντων και ειδών προσωπικής περιποίησης, 12 από τις οποίες παράγουν πωλήσεις μεγαλύτερες από €1 δισεκατομμύριο το χρόνο. Πολλές από τις μάρκες μας έχουν κοινωνική αποστολή πολλών ετών, όπως η καμπάνια του Dove "Real Beauty".

Με τη μεγάλη ανάπτυξη στις αναπτυσσόμενες και αναδυόμενες αγορές, την αύξηση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών στη βιωσιμότητα και την αυγή της ψηφιακής επανάστασης, οι μαρκετίστες πρέπει να αναγνωρίζουν τις τάσεις, τις συμπεριφορές και τις ευκαιρίες καινοτομίας για να διασφαλίσουν ότι οι μάρκες μας ξεχωρίζουν και παραμένουν ελκυστικές.

"Το Marketing είναι πολύ σημαντικό τμήμα όσον αφορά την κατανόηση, τη δημιουργία και το ""χτίσιμο"" της ζήτησης από τον καταναλωτή/αγοραστή , κι έτσι το να συμμετέχει κανείς στις δραστηριότητες του είναι πολύ ενδιαφέρον. Εργαζόμενος σε μεγάλες κατηγορίες και προϊόντα, σε ένα περιβάλλον που αλλάζει όλη την ώρα, η επιδίωξη του μεριδίου αγοράς και η αύξηση του όγκου πωλήσεων είναι προκλητική και ταυτόχρονα ανταποδοτική.

Η εργασία στο τμήμα αυτό, σας φέρνει πιο κοντά στους καταναλωτές, για να να αναπτύξετε μια βαθιά κατανόηση των προτιμήσεων και των αναγκών τους και στη συνέχεια να προχωρήσετε σε έργα που δυναμώνουν τόσο το προϊόν όσο και την επιχείρηση .

Είτε εργάζεστε στην ανάπτυξη του προϊόντος (brand development) , ή το "" χτίσιμο"" του (brand building), σαν άτομο της ομάδας του Marketing έχετε ένα σημαντικό ρόλο να διαδραματίσετε στη σχέση/δέσμευση με τους καταναλωτές, μέσα από τα προϊόντα μας, στη προσπάθεια να επικοινωνήσουμε και να κάνουμε κοινωνούς τους καταναλωτές μας στην αποστολή μας για αειφορία."

Μερικά από τις πιο πρόσφατες διακρίσεις μας .

  • Ο Keith Weed, Chief Marketing Officer, αναγνωρίστηκε ως International Marketer of the Year από το Marketing Insight Agency, M and M, το 2012
  • Ο Marc Mathieu, SVP, Marketing, πήρε τη διάκριση του Most Powerful Marketer στη Μ.Βρετανία, από το Marketing Magazine, το 2012
  • Κερδίσαμε 3 Effie awards για τα προιόντα Axe, Dove και Lifebuoy, το 2012
  • Μας δόθηκαν 8 Spikes awards στην Ασία, το 2012
  • Στο Φεστιβάλ Καννών κερδίσαμε 25 Λιοντάρια , το 2012.
Πίσω στην κορυφή