Εργασία στην Unilever

Εργασία στην Unilever

«Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΡΙΕΡΕΣ ΚΑΙ ΗΓΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ»

Prerana Issar, Αντιπρόεδρος HR, Τομέας Τροφίμων

Για να πετύχουμε το στόχο μας και να διπλασιάσουμε το μέγεθος της επιχείρησής μας μειώνοντας στο μισό το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, χρειαζόμαστε άτομα με νοοτροπία νίκης, πάθος για τους καταναλωτές και όρεξη για την επίτευξη επιδόσεων σε προσωπικό επίπεδο.

Με μια καριέρα στη Unilever θα εργαστείτε σε έναν από τους ελκυστικότερους εργοδότες παγκοσμίως. Κερδίσαμε τη φήμη μας ως ένας από τους πιο αξιοθαύμαστους εργοδότες στον κόσμο παρέχοντας ένα περιβάλλον όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να πετυχαίνουν τους στόχους τους, επαγγελματικά και προσωπικά.

Στη Unilever σας προσφέρουμε περισσότερους τρόπους για να αξιοποιείτε τις ευκαιρίες ανάπτυξης, περισσότερο χώρο για να πετύχετε και να αναπτυχθείτε, ελκυστικά πακέτα απολαβών και παροχών και πολυάριθμες κατευθύνσεις για να επιδιώξετε μια καριέρα, που θα τη δημιουργήσετε οι ίδιοι.

Προειδοποίηση για ανέντιμες δραστηριότητες προσλήψεων μέσω Internet

Σχέδιο Βιώσιμης Διαβίωσης

Sustainable living plan

Δημιουργήσαμε μια προσέγγιση για να κάνουμε το βιώσιμο τρόπο ζωής κανόνα

Η προσοχή μας έχει τραφεί σε ανέντιμες δραστηριότητες από άτομα που παριστάνουν γραφεία προσλήψεων ή εργαζομένους της Unilever. Η απάτη περιλαμβάνει την αποστολή ευκαιριών εργασίας, συνήθως θέσεις στο εξωτερικό, και την απαίτηση αμοιβών για την έκδοση βίζας και λοιπών εγγράφων.

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η Unilever δεν ζητά σε καμιά περίπτωση από τους επιτυχείς υποψηφίους να πληρώσουν για συναφή έγγραφα. Αν λάβετε μια αυθεντική προσφορά εργασίας από εμάς, είτε η προσφορά γίνει απευθείας είτε μέσω γραφείου, δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε χρώματα για διαχειριστικά έξοδα. Συνιστούμε επίσης να μην αποκαλύπτετε προσωπικές ή οικονομικές λεπτομέρειες σε αγνώστους.

Αν έχετε ερωτήσεις ή ανησυχίες, επικοινωνήστε μαζί μας .

Η φιλοσοφία μας

Οι αξίες μας

Οι αξίες μας καθοδηγούν τους εργαζομένους μας όταν λαμβάνουν αποφάσεις και ενεργούν σε καθημερινή βάση. Αποτελούν το θεμέλιο για ό,τι λέμε και κάνουμε.

Ακεραιότητα

Δέσμευσή μας είναι η ακεραιότητα, επειδή δημιουργεί τη φήμη μας, συνεπώς δεν πρόκειται ποτέ να συμβιβαστούμε για τέτοια θέματα. Καθορίζει τη συμπεριφορά μας, όπου κι αν βρισκόμαστε. Μας καθοδηγεί να πράττουμε το σωστό για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της Unilever.

Σεβασμός

Δέσμευση μας είναι ο σεβασμός, επειδή κάθε άτομο πρέπει να αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια, ειλικρίνεια και αμεροληψία. Γιορτάζουμε τη διαφορετικότητα των ανθρώπων και τους σεβόμαστε για αυτό που είναι και το διαφορετικό στοιχείο που συνεισφέρουν.

Υπευθυνότητα

Δέσμευσή μας είναι η υπευθυνότητα, επειδή θέλουμε να φροντίζουμε τους καταναλωτές, τους πελάτες και τους εργαζομένους μας, καθώς επίσης το περιβάλλον και τις κοινότητες όπου δραστηριοποιούμαστε. Θεωρούμε ότι είναι προσωπική μας υπόθεση και κάνουμε πάντα αυτό που λέμε.

Πρωτοπορία

Δέσμευσή μας είναι το πρωτοπόρο πνεύμα, επειδή μας δημιούργησε και ακόμα μας καθοδηγεί ως επιχείρηση. Μας δίνει τη δύναμη και το πάθος να κερδίσουμε και να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον. Σημαίνει ότι είμαστε πάντα πρόθυμοι να λαμβάνουμε υπολογισμένο ρίσκο.

Μάρκες και καινοτομίες

Μάρκες

Είμαστε η εταιρεία πίσω από ορισμένες πασίγνωστες μάρκες παγκοσμίως, όπως τις Magnum, Hellmann's, Pond's και Comfort.

Συνολικά διαθέτουμε περισσότερες από 400 μάρκες, 12 από τις οποίες με πωλήσεις άνω του €1 δισεκατομμυρίου ετησίως για την κάθε μία. Τα 250 και πλέον εργοστάσιά μας παράγουν, για παράδειγμα, 130.000 φακελάκια τσαγιού κάθε λεπτό, 1 δισεκατομμύριο αποσμητικά ετησίως και 2 δισεκατομμύρια Magnum ετησίως.

Πολλές μάρκες μας περιλαμβάνουν μακροχρόνιες κοινωνικές αποστολές, στις οποίες ενθαρρύνουμε τους εργαζόμενους να συμμετέχουν, όπως η πρωτοβουλία του Lifebuoy για την προώθηση της υγιεινής με το πλύσιμο των χεριών.

Καινοτομίες

Η καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο της μελλοντικής επιτυχίας μας και επενδύουμε περίπου €1 δισεκατομμύριο κάθε χρόνο σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D) προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι οι μάρκες και τα προϊόντα μας ανταποκρίνονται στις διάφορες ανάγκες των πελατών μας.

Ορισμένες από τις πιο πρόσφατες επιτυχίες μας είναι η μαργαρίνη Flora, που είναι πλέον ακόμα πιο υγιεινή, χρησιμοποιώντας τεχνολογία που έχει κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για πιο κρεμώδη γεύση και 80% λιγότερα κορεσμένα λίπη καθώς επίσης το σαμπουάν Dove Damage Therapy που περιέχει ενεργά στοιχεία ινών τα οποία διεισδύουν στην τρίχα και την επιδιορθώνουν από το εσωτερικό.

Βιώσιμος τρόπος ζωής

Η βιωσιμότητα βρίσκεται στην καρδιά του τρόπου με τον οποίο διεξάγουμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα στη Unilever. Στο πλαίσιο του Σχεδίου Βιώσιμης Διαβίωσης (USLP), συνεργαζόμαστε στενά με τους προμηθευτές και με ΜΚΟ, επενδύουμε σε τοπικές κοινωνίες και αναπτύσσουμε τις δεξιότητες του δυναμικού εντός και εκτός της Unilever.

Ευέλικτη εργασία

Η προσέγγιση για βιώσιμη επιχειρηματική δραστηριότητα περιλαμβάνει επίσης τον τρόπο εργασίας μας.

Πιστεύουμε στην Ευέλικτη Εργασία, μια ευέλικτη προσέγγιση που επιτρέπει στους εργαζόμενους να εργάζονται οποτεδήποτε, από οπουδήποτε, με την προϋπόθεση ότι ικανοποιούνται οι επιχειρηματικές ανάγκες.

Δίνοντας στους εργαζόμενους την ελευθερία να επιλέγουν πώς και πού θα εργαστούν, δημιουργήσαμε μια εργασιακή φιλοσοφία που επικεντρώνεται στις επιδόσεις και τα αποτελέσματα αντί το χρόνο και την παρουσία. Μειώνει επίσης την εξάρτησή μας από ταξίδια που έχει θετικό αντίκτυπο για το περιβάλλον.

Επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες συνεργασίας, σε χώρους εργασίας καινοτόμου σχεδίασης και εξαιρετικά ευέλικτες και ενισχυτικές πρακτικές HR.

Υγεία και ευεξία των εργαζομένων

Έχουμε αναλάβει δέσμευση να παρέχουμε έναν ασφαλή χώρο εργασίας για τους εργαζομένους μας και να βελτιώνουμε την υγεία τους μέσω καλύτερης διατροφής, εργασιακές πρακτικές και τρόπους ζωής.

Επιχειρηματικές επιδόσεις

Τα προϊόντα μας πωλούνται σε περισσότερες από 190 χώρες. 2 δισεκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως χρησιμοποιούν κάποιο προϊόν Unilever καθημερινά.

Καθώς η βιωσιμότητα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας, μπορούμε να πούμε με υπερηφάνεια ότι οι μάρκες που εμπεριέχουν τον παράγοντα της βιωσιμότητας στην προσφορά τους αποδίδουν καλές πωλήσεις. Για παράδειγμα, το Lifebuoy, που είναι η σειρά συμπυκνωμένων υγρών απορρυπαντικών μας, και το Comfort σημείωσαν διψήφια αύξηση για το 2011.

Οι επιδόσεις των εργαζομένων είναι επίσης σημαντικές για την ανάπτυξη της επιχείρησης. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας βοηθήσουμε να πετύχετε σε μια καριέρα που εσείς δημιουργήσατε.

Προσωπικές επιδόσεις

Η εξέλιξη σας είναι σημαντική, για αυτό επενδύουμε χρόνο και προσπάθεια για να σας υποστηρίξουμε να βελτιώσετε τις επιδόσεις και τις δυνατότητές σας.

με το Σχεδιασμό Επιδόσεων και Ανάπτυξης (PDP) μπορείτε να αξιοποιήσετε στο μέγιστο την εργασιακή σας ζωή στη Unilever. Η διαδικασία σας υποστηρίζει προκειμένου να προσδιορίσετε και να εκπληρώσετε ενδιαφέροντες στόχους που επηρεάζουν την επιχείρηση. Σας βοηθάει να σχεδιάσετε πώς να αναπτύξετε τις δεξιότητες και τις ηγετικές συμπεριφορές σας για την τρέχουσα θέση σας και για τα επόμενα χρόνια.

Εξαιρετικά άτομα, εξαιρετικός χώρος

Πρότυπα Ηγεσίας

Τα Πρότυπα Ηγεσίας είναι συμπεριφορές που αναμένουμε να δούμε από τους εργαζομένους μας. Καθοδηγούν τις επιδόσεις και τη φιλοσοφία μας.

Φιλοσοφία για ανάπτυξη

Αυτή είναι η ανταγωνιστική ηγεσία. Πρόκειται για τη θετική, αλλά ρεαλιστική, στάση για το μέλλον της εταιρείας. Είναι το πάθος για τη νίκη.

Εστίαση στους καταναλωτές και τους πελάτες

Αυτή είναι η προσανατολισμένη σε ένα σκοπό ηγεσία. Είναι εξωτερικά εστιασμένη – στους καταναλωτές, τους πελάτες Έχει να κάνει με το να βλέπουμε τις μάρκες μας μέσα από τη δική τους οπτική.

Προτίμηση για δράση

Αυτή είναι η προσανατολισμένη στη δράση ηγεσία. Είναι το αίσθημα επιτακτικότητας για τη λήψη αποφάσεων. Πρόκειται για δράση που λαμβάνεται με περίσκεψη και υπολογισμένο ρίσκο.

Λογοδοσία και υπευθυνότητα

Αυτή είναι η προσανατολισμένη στις επιδόσεις ηγεσία. Αφορά να κοιτάζουμε την πραγματικότητα κατάματα. Είναι το να κατέχουμε τις συνολικές επιδόσεις της Unilever.

Δημιουργία ταλέντου και ομάδων

Αυτή είναι η προσανατολισμένη στο ανθρώπινο δυναμικό ηγεσία. Αφορά την επένδυση στην ανάπτυξη του δυναμικού μας. Είναι η δημιουργία ομάδων που συνεργάζονται για να νικήσουν.

Διαφορετικότητα

Η διαφορετικά στη Unilever αφορά τη συμπερίληψη, τον ενστερνισμό των διαφορών, τη δημιουργία δυνατοτήτων και την από κοινού βελτίωση των επιχειρηματικών επιδόσεων.

Η Unilever έχει αναλάβει δέσμευση να αποτελεί εταιρεία που ενθαρρύνει πραγματικά και συμπεριλαμβάνει όλες τις εκφάνσεις της διαφορετικότητας. Αυτό δεν είναι απλά το σωστό, είναι ουσιώδες για να πετύχουμε το στόχο μας να διπλασιάσουμε το μέγεθος της επιχείρησής μας, μειώνοντας παράλληλα τον αντίκτυπο στο περιβάλλον.

Για να πετύχουμε αυτούς τους στόχους, είναι σημαντικό να διαθέτουμε ανθρώπους με κατάλληλο ταλέντο, δεξιότητες και δημιουργικότητα. Πιστεύουμε ότι ένα αφοσιωμένο εργατικό δυναμικό με ισότιμη αντιπροσώπευση των δύο φύλων που να αντικατοπτρίζει την βάση των καταναλωτών μας είναι ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μας για ανάπτυξη.

Η δημιουργία ενός περιβάλλοντος συμπερίληψης ου επιτρέπει σε όλους να εργάζονται στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, ανεξάρτητα από το ποιοι είναι, μας βοηθά να κερδίζουμε με ισότητα και βιωσιμότητα.

Ενστερνιζόμαστε τη διαφορετικότητα στο χώρο εργασίας μας. Αυτό σημαίνει ότι εξετάζουμε με απόλυτη αμεροληψία όλους τους υποψηφίους και τη συνεχή ανάπτυξη όλων των εργαζομένων ανεξάρτητα από φύλο, εθνικότητα, φυλή, θρησκεία και πεποιθήσεις, αναπηρία, τρόπο ζωής ή σεξουαλικές προτιμήσεις.

Η δέσμευσή μας περιλαμβάνεται στον Κώδικα Επιχειρηματικών Αρχών.

Απολαβές στην Unilever

Απολαβές στην Unilever

Δημιουργούμε μια φιλοσοφία νίκης, όπου κάθε εργαζόμενος ενθαρρύνεται να αναπτύξει το πλήρες δυναμικό του. Αναπτύξαμε μια δομή απολαβών που βασίζεται στις επιδόσεις και αναγνωρίζει ότι οι απασχολούμενοι έχουν πετύχει αποτελέσματα και διαθέτουν τις κατάλληλες αξίες για την επιχείρησή μας.

Στόχος μας είναι να τηρήσουμε την υπόσχεση της Unilever προς τους καταναλωτές και τον κόσμο μέσω μιας πρωτοποριακής εμπειρίας απασχόλησης που θα επιθυμούσαν να έχουν και οι ανταγωνιστές μας.

Αυτό σημαίνει ότι δεν ενθαρρύνουμε απλά τους εργαζόμενους να εκφράζουν τη γνώμη τους και να μας δίνουν σχόλια, αλλά έχουμε αναπτύξει επίσης κορυφαία εργαλεία που μας βοηθούν να "ακούμε" τι πιστεύουν οι απασχολούμενοι για τις απολαβές τους.

Δήλωση συνολικών απολαβών

Στόχος μας είναι να παρέχουμε σε κάθε εργαζόμενο πρόσβαση στην Δήλωση Συνολικών Απολαβών σε πραγματικό χρόνο. Αυτό περιγράφει και εκτιμά κάθε στοιχείο του πακέτου απολαβών. Παρέχει επίσης χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν τα στοιχεία στο πακέτο κάθε εργαζομένου.

Επεκτείνουμε το περιεχόμενο και την κάλυψη της Δήλωσης Συνολικών Απολαβών πέρα από τα χρήματα. Θέλουμε οι εργαζόμενοι να βλέπουν την αξία όλων των παροχών που λαμβάνουν στην Unilever. Αυτό συμπεριλαμβάνει τη βοήθεια που προσφέρουμε ώστε να παρακολουθούν την πρόοδό τους και τις δυνατότητές τους.

Αξιολόγηση των απολαβών μου

Οι Δηλώσεις Συνολικών Απολαβών περιλαμβάνουν επίσης μια μοναδική λειτουργία, το Rate-my-Reward, μέσω της οποίας οι εργαζόμενοι μας λένε τη γνώμη τους για κάθε πτυχή του πακέτου τους. Πόσο σημαντικό είναι κάθε στοιχείο για κάποιο μεμονωμένο άτομο; Πόσο ικανοποιημένο είναι με αυτό; Θέλουμε να δούμε τις απολαβές από την οπτική των εργαζομένων μας και να ακούσουμε προτάσεις για βελτιώσεις.

Οι Δηλώσεις Συνολικών Απολαβών καλύπτουν ήδη όλο το προσωπικό διαχείρισης σε 96 χώρες. Προσθέτουμε όλο και περισσότερα άτομα στην κάλυψη και δεν θα μείνουμε ικανοποιημένοι μέχρι να έχουμε συμπεριλάβει κάθε άτομο στη Unilever.

Σχέδιο ανάπτυξης απολαβών

Δημιουργούμε ένα μακροπρόθεσμο Σχέδιο Ανάπτυξης Απολαβών για κάθε χώρα, ώστε να βελτιώνουμε τη συνάφεια και την αποτελεσματικότητα των απολαβών που προσφέρουμε.

Γνωρίζουμε ότι οι απολαβές είναι σημαντικές. Οι απολαβές δεν πρέπει να είναι ένας "μαύρος θάλαμος" όπου δεν ξέρετε τι γίνεται. Πιστεύουμε ότι οι απολαβές πρέπει να είναι ανοικτές, δίκαιες, συνεπείς και ευνόητες. Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε κάθε συνιστώσα σε ό,τι κι αν κάνουμε.

Κίνητρα

Προσφέρουμε επίσης ελκυστικά κίνητρα. Αν η εταιρεία πετύχει τους στόχους της, οι συνολικές αμοιβές είναι περίπου στο άνω 25% της αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι οι αμοιβές για άτομα με εξαιρετική αξιολόγηση και συνεισφορά θα κυμαίνεται στο άνω 25% της αγοράς. Αν εργαστούμε όλοι μαζί ώστε να πετύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα για τη Unilever, οι ανταμοιβές μας θα είναι εξίσου εξαιρετικές.

Πίσω στην κορυφή