Στις 13 Μαρτίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος/CEO της Unilever Alan Jope ανακοίνωσε μια νέα δέσμη μέτρων για την προστασία των εργαζομένων της εταιρείας και των οικογενειών τους από τον κορονοϊό, η οποία περιλάμβανε και μια λίστα με τα «πρέπει» και «δεν πρέπει».
Πρέπει:
- Να αυτό-απομονωθείτε για 14 ημέρες σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε συμπτώματα κρυολογήματος ή γρίπης ή έχετε επιστρέψει στη χώρα σας από κάποια άλλη τοποθεσία που επισκεφτήκατε για επαγγελματικούς ή προσωπικούς λόγους.
- Na χρησιμοποιείτε απολυμαντικό χεριών όταν εισέρχεστε σε εγκαταστάσεις της Unilever.
- Na χρησιμοποιείτε απολυμαντικό χεριών όταν εισέρχεστε σε εγκαταστάσεις της Unilever.
- Να αποφύγετε τη φυσική επαφή (για παράδειγμα, να μη χαιρετάτε με χειραψία) και να διατηρείτε την κατάλληλη «κοινωνική απόσταση»
Δεν πρέπει:
- Να ταξιδεύετε αεροπορικώς είτε στο εξωτερικό είτε στο εσωτερικό της χώρας. Όλες οι αεροπορικές κρατήσεις, εκτός από τα εισιτήρια επιστροφής, θα ακυρωθούν κεντρικά, από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες με τους οποίους συνεργαζόμαστε.
- Να εργαστείτε σε οποιαδήποτε άλλη εγκατάσταση της Unilever εκτός από τον κύριο χώρο εργασίας σας.
- Να εισέλθετε σε οποιαδήποτε εγκατάσταση της Unilever εάν υποφέρετε από συμπτώματα που σχετίζονται με κρυολόγημα ή γρίπη.
- Να εισέλθετε σε οποιαδήποτε εγκατάσταση της Unilever εάν υποφέρετε από συμπτώματα που σχετίζονται με κρυολόγημα ή γρίπη.
- Να παίρνετε μέρος σε συναντήσεις, συνέδρια ή εκδηλώσεις στα οποία μετέχουν περισσότερα από 20 άτομα.
Η Unilever εφαρμόζει επίσης πρόσθετα μέτρα τα οποία ποικίλλουν ανάλογα με το αν οι εργαζόμενοι εργάζονται σε γραφεία, εργοστάσια, εξωτερικές πωλήσεις ή ασχολούνται με τη λιανική.
Στο μεταξύ, η εταιρεία υποστηρίζει τις παγκόσμιες και τοπικές αρχές, προσφέροντας προϊόντα υγιεινής για να στηρίξει τη μάχη κατά του κορονοϊού και προτίθεται να εντείνει τις προσπάθειες αυτές τις επόμενες μέρες.
«Πρόκειται για πρωτοφανείς συγκυρίες», ανέφερε ο Jope στη δήλωσή του προς τους εργαζόμενους. «Τώρα, περισσότερο από ποτέ, πρέπει να παραμείνουμε ήρεμοι, να είμαστε δημιουργικοί και να κάνουμε αυτό που κάνουμε καλύτερα: να επικεντρωθούμε στην αλληλοϋποστήριξη, στην κάλυψη των μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών μας και στην εξυπηρέτηση των πελατών μας».