1. Home
  2. ...
  3. Εταιρικά Νέα
  4. Πρωτοπόρος Δέσμευση

Πρωτοπόρος Δέσμευση

Μέχρι το 2020, το 100% του χαρτιού των συσκευασιών μας θα προέρχεται από αειφόρες πηγές.

Πρωτοπόρος δέσμευση της Unilever

Replace this image

Μέχρι το 2020, σε παγκόσμιο επίπεδα, όλα τα χαρτιά και χαρτόνια που χρησιμοποιούνται στις συσκευασίες μας θα προέρχονται από αειφόρες πηγές (έως το 2015, θα έχουμε επιτύχει το 75%). σύμφωνα με τη νέα εταιρική πολιτική περί αειφορίας στην παραγωγή χαρτιού. Η Unilever σχεδίασε αυτή τη νέα πολιτική με την αρωγή κορυφαίων ΜΚΟ και θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά μαζί τους για την επίτευξη του στόχου της.

Πρόκειται για την πρώτη φορά που χαράσσεται μια τέτοια πολιτική από διεθνή εταιρία ταχέως κινούμενων καταναλωτικών ειδών, με μια τόσο ολοκληρωμένη δέσμευση – και μάλιστα σε τόσο ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα. Η δέσμευση αυτή συμβάλλει στην επίτευξη του νέου οράματος της Unilever: να διπλασιάσει το μέγεθος της εταιρίας μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.

Το γεγονός ότι η Unilever σήμερα χρησιμοποιεί ετησίως 1 εκ. τόνους χαρτί και χαρτόνι για τις συσκευασίες της, της παρέχει την δυνατότητα να επεκτείνει την αγορά της «αειφόρου χάρτινης συσκευασίας», η οποία μέχρι τώρα είναι σχετικά περιορισμένη. Στόχος μας είναι αυτή η πολιτική να δώσει το έναυσμα και σε άλλες εταιρίες, ενθαρρύνοντάς τις να δράσουν οργανωμένα κατά της αποψίλωσης των δασών, της κλιματικής αλλαγής και της καταστροφής της άγριας φύσης.

«Ένα μεγάλο μέρος του χαρτιού που χρησιμοποιούμε είναι ήδη φτιαγμένο από ανακυκλωμένα υλικά», σχολιάζει η Karin Hagen-Gierer, Διευθύντρια του Global Paper and Board Procurement. «Μπορούμε όμως να κάνουμε τη διαφορά με το να εγγυηθούμε ότι η ποσότητα που προέρχεται από δάση είναι από αειφόρες πηγές».

Η ίδια εξηγεί ότι το χαρτί, για να μπορεί να παραχθεί με τρόπο αειφόρο, είτε πρέπει να είναι παρασκευασμένο από ανακυκλωμένες ίνες, είτε να προέρχεται από δάση τα οποία είναι πιστοποιημένα ως προς τις αειφόρες πρακτικές τους. Η αυστηρή περιβαλλοντική πολιτική της Unilever ορίζει ότι η πιστοποίηση πρέπει να προέρχεται είτε από το Forest Stewardship Council (FSC), είτε από εθνικά προγράμματα αναγνωρισμένα από την οργάνωση International Forest Management Certifications.

Η εταιρία μας δίνει προτεραιότητα στην εκπαίδευση και την κινητοποίηση των εργαζομένων αλλά και των προμηθευτών της γύρω από τη συγκεκριμένη πολιτική.

«Στην εφαρμογή αυτής της πολιτικής, καθένας μας μετράει. Τα καλά νέα είναι, βέβαια, ότι υπάρχει ένα πραγματικό κίνητρο για τις κατηγορίες και τα προϊόντα: τους δίνει μια πολύ καλή ιστορία για τον καταναλωτή, την οποία μπορούν να επικοινωνήσουνε μέσω της ίδιας της συσκευασίας τους» επισημαίνει η Karin Hagen-Gierer.

O Michiel Leijnse, Global Brand Development Director του Lipton, συμφωνεί απόλυτα. «Άμα τα συστατικά ενός προϊόντος ήδη προέρχονται από αειφόρες πηγές, όπως ισχύει για το Lipton μέσα από τη συνεργασία που έχει με την Rainforest Alliance, το επόμενο λογικό βήμα είναι να διασφαλίσει κανείς ότι και η συσκευασία του συμβαδίζει με αυτές τις αξίες. Για το Lipton, λοιπόν, είναι απόλυτα φυσιολογικό να προσφέρει στους καταναλωτές αειφόρο τσάι σε αειφόρα συσκευασία».

Εξερευνήστε περισσότερο αυτά τα θέματα
Πίσω στην κορυφή

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Θέλουμε να είμαστε πάντα σε επαφή με όλους όσους ενδιαφέρονται για ένα βιώσιμο μέλλον.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Επικοινωνήστε με την Unilever και τους ειδικούς μας ή βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους σε όλο τον κοσμο.

Επικοινωνηστε μαζι μας