1. Home
  2. ...
  3. Εταιρικά Νέα
  4. Η σημασία του πρωινού και του κολατσιού

Η σημασία του πρωινού και του κολατσιού

Ίσως η πιο σημαντική συνήθεια διατροφής που πρέπει να αποκτήσει ένα παιδί για όλη τη διάρκεια της ζωής του είναι η λήψη πρωινού γεύματος ενώ, το κολατσιό στο σχολείο, αποτελεί τη «θρεπτική γέφυρα» μεταξύ πρωινού και μεσημεριανού.

Το πρωινό

Replace this image

Ίσως η πιο σημαντική συνήθεια διατροφής που πρέπει να αποκτήσει ένα παιδί για όλη τη διάρκεια της ζωής του είναι η λήψη πρωινού γεύματος. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα παιδιά τα οποία δεν τρώνε πρωινό έχουν μικρότερη επίδοση στις εργασίες που απαιτούν συγκέντρωση και εγρήγορση, ενώ μοιάζουν πολλές φορές πιο κουρασμένα και νωχελικά. Ορισμένες καλές επιλογές για ένα θρεπτικό πρωινό είναι:

  • 1 φλιτζάνι γάλα, 1-2 φέτες ψωμί με λίγη μαργαρίνη soft και μέλι και 1 φρούτο ή χυμό
  • 1 αβγό, 1-2 φέτες ψωμί, λίγο τυρί και 1 φρούτο
  • 1 φλιτζάνι γάλα, 1 κομμάτι κέικ με μαργαρίνη και 1 φρούτο
  • 1 τοστ (ψωμί, γαλοπούλα, τυρί και μαργαρίνη soft) και 1 φρούτο ή χυμό

Το κολατσιό

Tο κολατσιό στο σχολείο, αποτελεί τη «θρεπτική γέφυρα» μεταξύ πρωινού και μεσημεριανού. Πρέπει να παρέχει στο παιδί τα θρεπτικά συστατικά που θα διατηρήσουν την ενέργειά του, χωρίς να έχει πολλές θερμίδες. Ένα υγιεινό κολατσιό των 300 θερμίδων περίπου, πλούσιο σε φυτικές ίνες, φτωχό σε αλάτι, ζάχαρη και κακά λιπαρά είναι η ιδανική επιλογή. 

Ετοιμάστε για τα παιδιά νόστιμα, πρωτότυπα, σπιτικά σνακ ώστε να μην τρωνε κάτι τυχαία. Μυήστε τα στην υγιεινή διατροφή, προστατεύστε τα από πιθανή παιδική παχυσαρκία και από τις επιπτώσεις της.

Πίσω στην κορυφή

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Θέλουμε να είμαστε πάντα σε επαφή με όλους όσους ενδιαφέρονται για ένα βιώσιμο μέλλον.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Επικοινωνήστε με την Unilever και τους ειδικούς μας ή βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους σε όλο τον κοσμο.

Επικοινωνηστε μαζι μας