1. Home
  2. ...
  3. Εταιρικά Νέα
  4. Συμμαχία για την Ελλάδα - ΕΟΤ

Συμμαχία για την Ελλάδα - ΕΟΤ

Στόχος η προώθηση του Τουρισμού, του Πολιτισμού αλλά και του Αθλητισμού, στα πλαίσια του Εθελοντισμού και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Στόχος η προώθηση του Τουρισμού

Replace this image

Όπως γνωρίζετε ο ΣΔΕ μαζί με τους σημαντικότερους φορείς της επικοινωνίας, την άνοιξη του 2010 ανέλαβε πρωτοβουλία για να δημιουργήσει μαζί με τον ΕΟΤ τη «Συμμαχία για την Ελλάδα» και η οποία μεταξύ άλλων προέβλεπε και τη δημιουργία κοινωνικής καμπάνιας του ΕΟΤ με end claim το «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας».

Η πρωτοβουλία είχε από την αρχή την αμέριστη υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργού κ. Π. Γερουλάνου.Ο στόχος είναι η προώθηση του Τουρισμού, του Πολιτισμού αλλά και του Αθλητισμού μέσα στα πλαίσια του Εθελοντισμού και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Επιχειρήσεων.Οι επιχειρήσεις και οι συλλογικοί φορείς τους, καλούνται να εντάξουν στο πρόγραμμα της ευρύτερης επικοινωνίας τους εντός και εκτός Ελλάδος, στοιχεία της καμπάνιας “Συμμαχία για την Ελλάδα” και έτσι να συνεισφέρουν στην τόνωση του εσωτερικού και εξωτερικού τουρισμού, αλλά και στην προώθηση του πολιτισμικού προϊόντος της χώρας.

Θα πρέπει να επισημανθεί πως είναι η πρώτη φορά που οι φορείς της αγοράς προσφέρουν αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τους χάριν της προώθησης του εσωτερικού και εξωτερικού τουρισμού. Η «Συμμαχία για την Ελλάδα» αποτελεί έναν τρόπο έμπρακτης στήριξης της εθνικής οικονομίας αλλά και συνεισφοράς στην οικοδόμηση ενός νέου αναπτυξιακού προτύπου για τη χώρα που θα βασίζεται στον υγιή ανταγωνισμό και τις αξίες της συνεργασίας και της προάσπισης του κοινού συμφέροντος.

Καθημερινά όλο και περισσότεροι φορείς αγκαλιάζουν αυτή την προσπάθεια με αποτέλεσμα σήμερα εκτός από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), την Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), το Σύλλογος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου (ΣΕΠΤ), την Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών (ΕΙΙΡΑ) και την Ένωση Παραγωγών Κινηματογράφου & Τηλεόρασης (PACT), ‘σύμμαχοι’ να είναι και οι φορείς: Ελληνική Ένωση Τραπεζών (ΕΕΤ), Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανικών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχανίας Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Ελλάδος (ΣΕΠΕ), Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), Ένωση Δισκογραφικών Εταιρειών (ΕΔΕ), Σύνδεσμος Ελληνικής Βιομηχανίας Απορρυπαντικών & Σαπώνων (ΣΕΒΑΣ), Σώμα Ελλήνων Προσκόπων (ΣΕΠ) και πολλές μεμονωμένες επιχειρήσεις.

Το δεύτερο μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας έχει αναλάβει η εταιρεία McCann Erickson και την εταιρική ταυτότητα της Συμμαχίας σχεδίασε η εταιρεία Garamond Design.

Τα γυρίσματα για τα τηλεοπτικά σποτ έχει αναλάβει η εταιρεία Links και το post production η εταιρεία LeSpot.

Η νέα καμπάνια θα ξεκινήσει τέλος Φεβρουαρίου και θα περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρήσεις, banner κλπ.

Για το νέο υλικό μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 210-8707548 και στο gkal-symmaxia@gnto.gr, για να ενημερωθείτε για τους τρόπους και τις δυνατότητες συνεργασίας.

Εξερευνήστε περισσότερο αυτά τα θέματα
Πίσω στην κορυφή

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Θέλουμε να είμαστε πάντα σε επαφή με όλους όσους ενδιαφέρονται για ένα βιώσιμο μέλλον.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Επικοινωνήστε με την Unilever και τους ειδικούς μας ή βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους σε όλο τον κοσμο.

Επικοινωνηστε μαζι μας