1. Home
  2. ...
  3. Εταιρικά Νέα
  4. Κοινωνικός απολογισμός 2009

Κοινωνικός απολογισμός 2009

Με νέο όραμα στις προκλήσεις του 21ου αιώνα στοχεύουμε στη μακροπρόθεσμη πορεία της εταιρίας στηριζόμενοι σε διαχρονικές αξίες για βιώσιμη ανάπτυξη.

Κοινωνικός Απολογισμός 2009: Με νέο όραμα στις προκλήσεις του 21ου αιώνα

Φέτος ο Κοινωνικός Απολογισμός της Unilever δεν αποτυπώνει απλά τη δράση και την πρωτοβουλία της εταιρείας μας σε ζωτικούς για το περιβάλλον και την κοινωνία τομείς. Mιλάει για το νέο μας ισχυρό όραμα, που αντικατοπτρίζει τη φιλοδοξία και το στόχο για τη μακροπρόθεσμη πορεία της εταιρίας , αλλά συγχρόνως διέπεται από διαχρονικές αξίες για βιώσιμη ανάπτυξη.

Προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε βάλει για τη νέα χρονιά και να συνεχίσουμε να πραγματοποιούμε ενέργειες που έχουμε σχεδιάσει να υλοποιήσουμε όλα αυτά τα χρόνια, πρέπει να μείνουμε πιστοί στο όραμά μας. Να το κάνουμε πυξίδα μας και κάθε φορά, με μικρά βήματα , να πετυχαίνουμε κάτι μεγάλο. Μέσα από τον Κοινωνικό Απολογισμό 2009 ελπίζουμε να σας «μεταδώσουμε» τον ενθουσιασμό μας για δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για όλους. Να αποτελέσουμε έμπνευση για όλους τους ανθρώπους ώστε να κάνουν κάθε μέρα μικρές πράξεις οι οποίες όλες μαζί να μπορούν να κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο.

Εξερευνήστε περισσότερο αυτά τα θέματα
Πίσω στην κορυφή

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Θέλουμε να είμαστε πάντα σε επαφή με όλους όσους ενδιαφέρονται για ένα βιώσιμο μέλλον.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Επικοινωνήστε με την Unilever και τους ειδικούς μας ή βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους σε όλο τον κοσμο.

Επικοινωνηστε μαζι μας