1. Home
  2. ...
  3. Δελτία Τύπου
  4. Foodonomics. Nέο παγκόσμιο κίνημα πληροφόρησης

Foodonomics. Nέο παγκόσμιο κίνημα πληροφόρησης

Foodonomics : Το νέο παγκόσμιο κίνημα που ζητά περισσότερη πληροφόρηση για το φαγητό εκτός σπιτιού.

Replace this image

Η Unilever Food Solutions παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση στην Αίγλη, τα ευρήματα της εκτενούς παγκόσμιας έρευνας «WORLDMENUREPORT», η οποία αποτυπώνει τις ανάγκες του σημερινού καταναλωτή σε σχέση με το φαγητό εκτός σπιτιού.

Παράλληλα, παρουσίασε σήμερα τη νέα της ταυτότητα και τη στρατηγική ανάπτυξης στον κλάδο της εστίασης, σύμφωνα με τις επιταγές της σύγχρονης οικονομικής συγκυρίας.

Η έρευνα «WORLD MENU REPORT», που πραγματοποιήθηκε σε 7 χώρες, υπογραμμίζει το εξής:

Υπάρχει μια τεράστια ανάγκη να παρέχεται στους καταναλωτές περισσότερη πληροφόρηση σχετικά με τις τροφές που καταναλώνουν εκτός σπιτιού, είτε πρόκειται για την προέλευση της τροφής, είτε για τον τρόπο παρασκευής της, είτε για τη θρεπτική αξία ή την ασφάλειά της. Συγκεκριμένα «9 στους 10 απαιτούν περισσότερη διαφάνεια όταν τρώνε εκτός σπιτιού».

Ως κανάλι-κλειδί για την πληροφόρηση, σύμφωνα με την έρευνα αναδεικνύεται ο κλάδος προϊόντων και υπηρεσιών της μαζικής εστίασης, ο οποίος πρέπει να απαντήσει στην αυξημένη ανάγκη για διαφάνεια και να συμβάλλει στην ενθάρρυνση των καταναλωτών για υιοθέτηση υγιεινών προτάσεων. Πρέπει να είναι μέρος της λύσης.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας, αναφέρθηκε ο «παγκοσμιοποιημένος» όροςFOODONOMICS, ο οποίος στην ουσία αποτυπώνει τη διεθνή τάση των ανθρώπων να ξέρουν περισσότερα για τα πιάτα που παραγγέλνουν.

«Ό,τι είναι το χρήμα για τα οικονομικά (economics) είναι η τροφή (FOOD) για ταFOODONOMICS. Οι άνθρωποι βγαίνουν λιγότερο και όταν βγαίνουν δεν είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν σε υπερβολικά γεύματα αλλά τους κινητοποιεί η απόλαυση υγιεινών γευμάτων. Πάνω σε αυτό πρέπει να δουλέψουμε και να επενδύσουμε, ειδικά στην περίοδο της κρίσης – που η «προστιθέμενη αξία» και τοvalueformoneyείναι το κλειδί για να κρατηθεί ο κλάδος της εστίασης υγιής»,τόνισε ο κ. Γιάννης Καπλανέλης, Διευθύνων Σύμβουλος τηςUnileverFoodSolutionsστην Ελλάδα και την Κύπρο.

Replace this image

Μέσα από τις καινοτομίες, που εισάγει από το 2011 στην επιχειρηματική της πρακτική ηUnileverFoodSolutions, ο κλάδος τροφίμων τηςUnileverπου απευθύνεται σε επαγγελματίες μαζικής εστίασης και τις οποίες ανακοίνωσε σήμερα, στοχεύει στην ενίσχυση της διαφάνειας προς τον τελικό καταναλωτή σε 2 κατευθύνσεις:

Α)από τη μία πλευρά εδώ και χρόνια παρέχει ολοκληρωμένη πληροφόρηση στους πελάτες της για τα συστατικά των προϊόντων της, βελτιώνοντας συνεχώς τις συνθέσεις τους. Έτσι καλύπτει τη δική τους ανάγκη για διαφάνεια.

Β) και τώρα κάνει ένα βήμα παραπέραμε το να τους παρέχει συμβουλές και υπηρεσίες που θα αυξήσουν τη διαφάνεια απέναντι στους δικούς τους πελάτες, δηλαδή όλων όσων τρώνε εκτός σπιτιού. Συγκεκριμένα, δημιουργεί ένα νέο ολοκληρωμένο σύνολο υπηρεσιών (ServiceBrands)με στόχο να είναι δίπλα στους σεφ και τους εστιάτορες παρέχοντας λύσεις οργάνωσης, προτάσεις στρατηγικής και συμβουλευτική.

Παράλληλα,ενισχύει τους οργανικούς δεσμούς της με τη μητρικήUnilever,μέσα από την ενοποίηση της εικόνας της, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά επισήμως τη νέα της εταιρική ταυτότητα, διατυπώνει το νέο όραμα - δέσμευση «Έμπνευση κάθε μέρα», το οποίο αποτυπώνει την αμεσότητα και υποστηρικτική συνεργασία που έχει με όλους τους επαγγελματίες του κλάδου – πελάτες της.

«Οι καιροί είναι δύσκολοι»επισήμανε στην ομιλία του ο κ. Γιάννης Καπλανέλης, Διευθύνων Σύμβουλος τηςUnileverFoodSolutions, συνεχίζοντας: «Έτσι, σε συνδυασμό με το προϊοντικό μας χαρτοφυλάκιο - το οποίο χρόνια τώρα μας δίνει ηγετική θέση στην αγορά - αναπτύσσουμε ένα παράλληλο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών καταφέρνοντας να εμπνεύσουμε καθημερινά τους πελάτες μας».

Χαρακτηριστική ήταν η παρέμβαση του Ηλία Μαμαλάκη,ο οποίος σχολιάζοντας τα ευρήματα της Παγκόσμιας Έρευνας της Unilever Food Solutions, τόνισε:

“Tα τελευταία χρόνια ακόμα και στη χώρα μαςυπάρχει μια τάση για να καλυτερεύσουμε την ποιότητα τροφής εκτός σπιτιού, χρησιμοποιώντας αγνά ελεγμένα υλικά, απαλούς τρόπους μαγειρέματος προσπαθώντας ταυτόχρονα να δώσουμε γεύση και άρωμα στα παρασκευάσματα. Σοβαρά εστιατόρια, αλλά και μεγάλες αλυσίδες γρήγορης εστίασης πλέον διαφημίζουν τη χρήση ελαιολάδου, βιολογικών λαχανικών και ήπιων τρόπων μαγειρέματος. Υπάρχει μια αλλαγή στη διατροφική συνείδηση του κόσμου. Αυτήν πρέπει να ενισχύσουμε, αυτήν πρέπει να βοηθήσουμε».

Για το 2011, η Unilever Food Solutions συνδυάζοντας προϊόντα και υπηρεσίες, φροντίζει να παρέχει υγιεινές και θρεπτικές επιλογές στο φαγητό εκτός σπιτιού, ενισχύει με πρακτικό τρόπο το έργο των πελατών της προς την ίδια κατεύθυνση, ενώ παράλληλα νοιάζεται για το αποτύπωμά της στο περιβάλλον στο πλαίσιο της γενικότερης φιλοσοφίας της Unilever. Το πετυχαίνει χρησιμοποιώντας συστατικά και συσκευασίες από αειφόρες πηγές, διευρύνει την προσπάθειά της για λιγότερες απώλειες και απορρίμματα, μεταδίδοντας ορθές πρακτικές στους επαγγελματίες.

ΕΛΑΊΣ - Unilever Hellas A.E:

Λεωφ. Κύμης & Σενέκα 10, 145 64 Κηφισιά

+30 210 630 4500, +30 210 630 4600

Εξερευνήστε περισσότερο αυτά τα θέματα
Πίσω στην κορυφή

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Θέλουμε να είμαστε πάντα σε επαφή με όλους όσους ενδιαφέρονται για ένα βιώσιμο μέλλον.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Επικοινωνήστε με την Unilever και τους ειδικούς μας ή βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους σε όλο τον κοσμο.

Επικοινωνηστε μαζι μας