1. Home
  2. ...
  3. Δελτία Τύπου
  4. Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία

Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία

Η Unilever παρουσίασε την πρόοδο που έχει επιτευχθεί προς την επίτευξη των στόχων του Παγκόσμιου Σχεδίου Δράσης της εταιρίας για την Αειφορία (Unilever Sustainable Living Plan).

H UNILEVER παρουσίασε διεθνώς τα αποτελέσματα του 1ου χρόνου εφαρμογής του πρωτοποριακού σχεδίου Δράσης για την αειφορία

Η Unilever παρουσίασε την πρόοδο που έχει επιτευχθεί προς την επίτευξη των στόχων του Παγκόσμιου Σχεδίου Δράσης της εταιρίας για την Αειφορία (Unilever Sustainable Living Plan). Το σχέδιο αυτό, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Νοέμβριο του 2010, αφορά στη δέσμευση της Unilever να αναλάβει την ευθύνη για τις επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων της, από την προμήθεια των πρώτων υλών έως τη χρήση τους από τους καταναλωτές.

Ένα χρόνο μετά, η πρόοδος της Unilever στους στόχους του Παγκόσμιου Σχεδίου Δράσης για την Αειφορία είναι σημαντική στους περισσότερους τομείς, όπως:

  • Αειφόρες πηγές - 24% του συνόλου των γεωργικών πρώτων υλών προέρχονται σήμερα από αειφόρες πηγές, έναντι 14% το 2010. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για την Ελλάδα το πρότυπο πρόγραμμα αειφόρου καλλιέργειας τομάτας στη Γαστούνη Ηλείας.
  • Διατροφή - πάνω από το 90% των προϊόντων μαργαρίνης τηςUnileverπεριέχουν λιγότερο από 1/3 κορεσμένα λιπαρά.
  • Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας - συμβάλλουν στο 20% της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας τηςUnilever, ενώ 100% της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη είναι πλέον από ανανεώσιμες πηγές. Στην Ελλάδα, το 2011 μειώθηκαν κατά 59% οι εκπομπέςCO2ανά τόνο παραγωγής, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Ο στόχος για το 2012 είναι να μειωθεί κατά 2% η ενέργεια που καταναλώνεται στα εργοστάσια και τις αποθήκες της Ελαΐς-UnileverΕλλάδας.
  • Ασφαλές πόσιμο νερό – από το 2005, 35 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν αποκτήσει πρόσβαση σε ασφαλές πόσιμο νερό χάρη στο φίλτρο νερούPureit.

Αξιοσημείωτο είναι ότι μέχρι το τέλος του 2012 – 3 ολόκληρα χρόνια νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα που είχε τεθεί αρχικά – θα έχει επιτευχθεί ο στόχος της προμήθειας 100% του φοινικέλαιου από πιστοποιημένες αειφόρες πηγές. Προχωρώντας ακόμη πιο πέρα, ηUnileverέθεσε ως νέο στόχο μέχρι το 2020 την αγορά φοινικέλαιου και από ανιχνεύσιμες πηγές. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι σε θέση να παρακολουθεί όλο το πιστοποιημένο φοινικέλαιο που αγοράζει μέχρι και τη φυτεία στην οποία είχε αρχικά καλλιεργηθεί.

Στον τομέα της υγείας και υγιεινής η πρόοδος δεν ήταν η αναμενόμενη και προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αποφασίστηκε να πραγματοποιηθούν νέες συνεργασίες και δράσεις κινητοποίησης. Για παράδειγμα, στο πρόγραμμα εκπαίδευσης για το πλύσιμο των χεριών συμμετείχαν 48 εκατομμύρια άνθρωποι μέχρι το τέλος του 2011, ενώ μέσα από νέες συνεργασίες στην Ινδονησία και άλλες αναπτυσσόμενες χώρες, η εταιρία αναμένεται να φτάσει στον προκαθορισμένο στόχο.

Στον τομέα αυτό, στην Ελλάδα, το πρόγραμμα της ΑΙΜ για τη βελτίωση της στοματικής υγείας συνεχίζεται και εξαπλώνεται σημαντικά, καθώς από την αρχή του έως σήμερα έχουν ήδη εξεταστεί πάνω από 245.000 παιδιά. Στόχος είναι μέσα από την κινητή οδοντιατρική μονάδα και τους συνεργαζόμενους εθελοντές οδοντιάτρους να εξετάζονται περισσότερα από 25.000 παιδιά κάθε χρόνο.

Οι στόχοι που απαιτούν αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών, όπως η μείωση της χρήσης ζεστού νερού στο ντους και στο πλύσιμο των ρούχων ή η ενθάρρυνση των ανθρώπων να καταναλώνουν τροφές με χαμηλά επίπεδα αλατιού, κρίθηκε ότι είναι οι πιο δύσκολοι να σημειωθεί πρόοδος και απαιτείται συνεργασία με άλλους φορείς για να βρεθούν λύσεις.

Ο Πρόεδρος της Unilever, κ. Paul Polman τόνισε χαρακτηριστικά: «Πολλοί από τους στόχους μας φαίνονται τώρα εξίσου δύσκολο να επιτευχθούν όσο και όταν τους ανακοινώσαμε. Πρέπει όμως να θέτεις δύσκολους στόχους, εάν πραγματικά θέλεις να αλλάξεις τα πράγματα. Η αειφόρος ανάπτυξη είναι το μόνο αποδεκτό μοντέλο ανάπτυξης για το μέλλον και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε βάλει το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία στην «καρδιά» της επιχειρηματικής μας στρατηγικής και θεωρούμε ότι μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξή μας».

ΕΛΑΊΣ - Unilever Hellas A.E:

Λεωφ. Κύμης & Σενέκα 10, 145 64 Κηφισιά

+30 210 630 4500, +30 210 630 4600

Εξερευνήστε περισσότερο αυτά τα θέματα
Πίσω στην κορυφή

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Θέλουμε να είμαστε πάντα σε επαφή με όλους όσους ενδιαφέρονται για ένα βιώσιμο μέλλον.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Επικοινωνήστε με την Unilever και τους ειδικούς μας ή βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους σε όλο τον κοσμο.

Επικοινωνηστε μαζι μας