Μια ιδιαίτερα τιμητική διάκριση πέτυχε το αγαπημένο στους καταναλωτές παγωτό Magic στα Super Market Awards 2019, που διακρίνουν και επιβραβεύουν κάθε χρόνο τις πιο ουσιαστικές πρωτοβουλίες, μέσω των οποίων κορυφαίες επιχειρήσεις Supermarket και προμηθευτές FMCG και υπηρεσιών επιτυγχάνουν σημαντικούς στόχους.
Η βράβευση του Magic ως No 1 brand παγωτού στην Ελλάδα, στο κανάλι των Supermarket, ήρθε ως αποτέλεσμα της σκληρής προσπάθειας που καταβάλλει συνεχώς η ομάδα παγωτού της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, προκειμένου να ανανεώνεται και να υποστηρίζεται η παραγωγή εκλεκτής ποιότητας και εξαιρετικής γεύσης παγωτών σε όλες τις κατηγορίες. Όλα τα προϊόντα παγωτού της εταιρείας ενσωματώνουν στα χαρακτηριστικά και στον τρόπο παρασκευής τους, τις αρχές της αειφορίας. Οι αρχές αυτές περιλαμβάνουν, διατροφικές οδηγίες που στόχο έχουν την βελτίωση του τρόπου ζωής και της υγείας, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Σχέδιο Αειφορίας της Unilever.
Στην περίπτωση του Magic, τα βασικά «οχήματα» που οδήγησαν στη βράβευσή του ως No 1 brand παγωτού στην Ελλάδα, ήταν η διαφορετικότητα, η καινοτομία και η αναγνωρισιμότητά του. Μέσω αυτών, βελτιώθηκαν όλοι οι μετρήσιμοι δείκτες και κατακτήθηκε η επιβράβευση του καταναλωτή, φέρνοντας έτσι το brand στην πρώτη θέση στα μερίδια αγοράς στα super market. Αρωγοί στην προσπάθεια αυτή ήταν τόσο το δίκτυο πωλήσεων και διανομών όσο και οι συνεργασίες στις αρμόδιες διευθύνσεις των οργανωμένων λιανεμπόρων.
Παραλαμβάνοντας το βραβείο κατά την Τελετή Απονομής των Supermarket Awards, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 25 Ιουνίου, ο Γιώργος Προβατάς, National Account Manager ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στην Unilever έχουμε ένα όραμα: να αποτελέσουμε τον παγκόσμιο ηγέτη στην αειφόρο ανάπτυξη, δημιουργώντας μάρκες που βελτιώνουν τις ζωές των καταναλωτών και τους εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Η σημερινή βράβευση του Magic ως κορυφαίου brand παγωτού, είναι μια τιμητική διάκριση που έρχεται να επιβραβεύσει αυτή την εταιρική στρατηγική. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η βράβευση αυτή ανήκει σε όλους τους συναδέλφους, στο δίκτυο διανομών, στους συνεργάτες μας στις διευθύνσεις των supermarkets, που συνέβαλαν σε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα, αλλά και στους καταναλωτές που μας τίμησαν με την επιλογή τους!»