Γρήγορη μετάβαση προς Περιεχόμενο

Σημαντική διπλή διάκριση για τη Unilever στα Retail Business Awards

Δημοσιευμένο:

Μέσος όρος ανάγνωσης: 2 Λεπτά

Δύο βραβεία, ένα χρυσό και ένα ασημένιο, είναι η ιδιαίτερα τιμητική «συγκομιδή» της Unilever στα φετινά Retail Business Awards, που διοργανώθηκαν για 19η συνεχή χρονιά.

Andrew Kennedy, Γενικός Διευθυντής της Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Το πρώτο είναι το βραβείο «Προμηθευτής της Χρονιάς» στην κατηγορία Non-Food, το οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς προκύπτει από την ψηφοφορία των ίδιων των εκπροσώπων του λιανεμπορίου. Αντίστοιχα, το Ασημένιο βραβείο αφορά στην κατηγορία Suppliers CSR Campaign για το Κοινωνικό Οδοντιατρείο που υποστηρίζει η ΑΙΜ, και απονέμεται ως αναγνώριση της σπουδαιότητας του ρόλου της ειδικά κατά τη σημερινή περίοδο της κρίσης.

Όπως δήλωσε και ο Andrew Kennedy, Γενικός Διευθυντής της Unilever Νοτιοανατολικής Ευρώπης, «Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμάς και παραλαμβάνουμε με ταπεινότητα αυτή την ιδιαίτερα σημαντική διάκριση που μας αναγνωρίζει ως Κορυφαίο Προμηθευτή. Ένας λόγος περισσότερος, μάλιστα, που το βραβείο αυτό προέρχεται απευθείας από μέλη του κλάδου μας και ειδικά σε μια περίοδο η οποία χαρακτηρίζεται από την πίεση μιας πρωτοφανούς πανδημίας, που έθεσε μεγάλες προκλήσεις στους τομείς της οικονομίας, της υγείας, των λειτουργιών και της ασφάλειας. Η στενή συνεργασία με τους συνεργάτες μας στο λιανικό εμπόριο συνέβαλε καταλυτικά προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών στο πλαίσιο αυτής της κρίσης, ενώ εκφράζουμε το σεβασμό μας προς όλους εκείνους που κατάφεραν να κάνουν τόσες προσαρμοστικές κινήσεις σε τόσο μικρό διάστημα».

Εκτός από την ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών και τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές επιδόσεις της, η Unilever είναι υπερήφανη για τις προσπάθειες που καταβάλλει προκειμένου να εξακολουθεί να επιχειρεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο στο πλαίσιο της κρίσης αυτής. Με μάρκες όπως Klinex, Skip, Aim, Dove, Hellmann’s και Knorr, σε συνδυασμό με εταιρικές πρωτοβουλίες και με συνέργειες στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με τους συνεργάτες της στο λιανικό εμπόριο, η εταιρεία κατάφερε, κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, να αυξήσει το θετικό αποτύπωμά της στην κοινωνία. Στόχος της Unilever παραμένει η αυξήση της συνεισφορά στη δημιουργία ενός πιο λαμπρού μέλλοντος το οποίο θα συμπεριλαμβάνει ισχυρές συνεργασίες με τον κλάδο του λιανικού εμπορίου βοηθώντας στην πλήρη ανάκαμψη από τις σοβαρές συνέπειες της πανδημίας.

Τα Retail Business Awards, που αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους θεσμούς του ελληνικού λιανικού εμπορίου και της βιομηχανίας, τελούν κάθε χρόνο υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και πραγματοποιούνται με τη συνεργασία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).

Κατερίνα Ανδρονικάκη-RT awards 2021- Gold and Silver award. 2 Διακρίσεις στα Retail Business Awards
Επάνω