
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία αναδείχθηκε Προμηθευτής της χρονιάς (Supplier of the Year) για τις κατηγορίες food και non-food. Η βράβευση και στις δύο κατηγορίες αποδεικνύει την διαχρονική σχέση που διατηρεί με τους συνεργάτες της καθώς και την συνεχή ανταπόκρισή της στις ανάγκες των καταναλωτών.

Όπως δήλωσε και ο Andrew Kennedy, Head of South East και South Central Europe της Unilever: «Είμαστε ενθουσιασμένοι και υπερήφανοι για αυτή μας την διάκριση στα Retail Business Awards. Η αναγνώριση μας ως Προμηθευτής της χρονιάς σε αυτές τις δύο κατηγορίες αποτελεί ένα μοναδικό επίτευγμα, ειδικά καθώς προέρχεται από τους καθημερινούς μας συνεργάτες και τα κορυφαία στελέχη του κλάδου μας. Ο τελευταίος χρόνος ήταν ιδιαίτερα απαιτητικός, ενώ παράλληλα ο κλάδος μας προσπάθησε να ισορροπήσει σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις. Παρόλα αυτά, καταφέραμε να τις ξεπεράσουμε παραμένοντας πιστοί στη στρατηγική μας και αναπτύσσοντας τη μακροχρόνια σχέση που έχουμε χτίσει με τους συνεργάτες μας στο λιανικό εμπόριο.

Κοιτώντας προς το μέλλον, είμαστε βέβαιοι ότι ακολουθώντας την στρατηγική μας θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε ένα καινοτόμο επιχειρηματικό περιβάλλον που θα κάνει την διαφορά τόσο για τους συνεργάτες μας στο λιανικό εμπόριο όσο και για τους καταναλωτές. Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» πηγαίνει, φυσικά, στην ομάδα της Unilever που δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό δημιουργώντας καινοτόμες πρακτικές και προσφέροντας κορυφαίες λύσεις».

Σε μία χρονιά με πολλαπλές προκλήσεις, η εταιρεία κατάφερε μέσα από το ξεχωριστό όραμα του κάθε brand αλλά και την συνολική της στρατηγική, να αυξήσει το θετικό της αποτύπωμα για την κοινωνία και το περιβάλλον μέσα από δράσεις που εκπληρώνουν τον σκόπο της για ένα βιώσιμο μέλλον.