Γρήγορη μετάβαση προς Περιεχόμενο

Dove και Ogilvy πρωταγωνίστησαν στα Effie Awards 2024

Δημοσιευμένο:

Μέσος όρος ανάγνωσης: 1 Λεπτό

Με 4 βραβεία γιόρτασαν το Dove και η Οgilvy τη συνεργασία τους στη φετινή διοργάνωση των Εffie Hellas 2024, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 10 Ιουλίου.

To Dove ανακηρύχθηκε Brand of the Year κερδίζοντας 1 Grand Effie και 3 Gold για την καμπάνια “Dear Influencers”.

To Dove ανακηρύχθηκε Brand of the Year κερδίζοντας 1 Grand Effie και 3 Gold για την καμπάνια “Dear Influencers”. Η καμπάνια Dear Influencers δημιουργήθηκε με έναν βασικό στόχο: να βοηθήσει τα νέα κορίτσια να δουν την ομορφιά πίσω από τα φίλτρα.

Όπως δήλωσε η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Skin Cleansing της Unilever: «Το Dove, εδώ και περισσότερα από 15 χρόνια είναι υπέρμαχος της αληθινής ομορφιάς και αγκαλιάζει τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας. Χαιρόμαστε που η καμπάνια «Dear Influencers» συνέβαλλε στη δημόσια συζήτηση για την πίεση που βιώνουν οι νέοι από τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς των Social Media. Μέσα από την καμπάνια, δημιουργήσαμε μια ανοιχτή επιστολή προς τους Influencers, ζητώντας τους κάτι απλό αλλά σημαντικό. Κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα στα διαφημιστικά τους post να το δηλώνουν, ώστε τα νέα κορίτσια να μπορέσουν να δουν την ομορφιά πίσω από τα φίλτρα!

Έτσι, οι Influencers έγιναν σύμμαχοί μας και βοήθησαν στο να διαδώσουμε το πολύ σημαντικό θέμα των φίλτρων και των επεξεργασμένων εικόνων αλλά και να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό γύρω από αυτό.»

Μία ακόμα σημαντική αναγνώριση για το Dove και την Ogilvy που επιβράβευσε την πολυετή προσπάθειά τους να αναδείξουν την αληθινή ομορφιά!

Μάθετε περισσότερα για την καμπάνια: #DearInfluencers: Καμπάνια του Dove κατάφερε να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς! | Unilever

Επάνω