
«WWF Hotel Kitchen: Εδώ το φαγητό έχει αξία»
Ακόμα 11 ελληνικά ξενοδοχεία σε Κρήτη, Ρόδο και Κω κατά της σπατάλης τροφίμων. Υποστηρίζουμε τη WWF-Ελλάς/ Greece για να γίνει ο καταλύτης της αλλαγής.
Unilever Greece Αλλαγή τοποθεσίας
Το όραμά μας είναι ένας νέος τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας. Προσφέρει ανάπτυξη βοηθώντας παράλληλα την κοινωνία και τον πλανήτη. Αφουγκραζόμαστε τις νέες εξελίξεις στα επιστημονικά δεδομένα, τις κοινωνικές τάσεις, καθώς και τη γνώμη και τις απαιτήσεις των ανθρώπων που αγοράζουν τα προϊόντα μας.
Κάθε μέρα, 2,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν προϊόντα Unilever «για να αισθάνονται καλά, να δείχνουν καλά και να απολαμβάνουν τη ζωή στο έπακρο». Θέλουμε να κινηθούμε προς έναν κόσμο όπου όλοι μπορούν να ζήσουν καλά κι αρμονικά, μέσα στα φυσικά όρια του πλανήτη. Αυτός είναι ο λόγος που θέλουμε να κάνουμε την αειφορία καθημερινό τρόπο ζωής. Διαθέτουμε μάρκες με «σκοπό». Κάθε μία έχει μία αποστολή. Μάθετε εδώ πώς οι μάρκες αποκτούν δυναμική και νόημα στην καθημερινότητά μας.
Ακόμα 11 ελληνικά ξενοδοχεία σε Κρήτη, Ρόδο και Κω κατά της σπατάλης τροφίμων. Υποστηρίζουμε τη WWF-Ελλάς/ Greece για να γίνει ο καταλύτης της αλλαγής.
Αξιοποίηση του καρπού και του βλαστού του φραγκόσυκου στοχεύοντας σε καινοτόμες χρήσεις σε τρόφιμα.
Καλύπτουμε τα έξοδα λειτουργίας του Κοινωνικού Οδοντιατρείου της Praksis για όλο το έτος.
5/5, Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής των Χεριών. Το Lifebuoy, προσέφερε προϊόντα για να τιμήσει τα χέρια των ανθρώπων που μας φροντίζουν καθώς κι εκείνων που έχουν ανάγκη από τη δική μας φροντίδα.
Αφαιρούμε τη λέξη «κανονικός» (normal) από όλες τις συσκευασίες και τη διαφήμιση όλων των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, στο πλαίσιο του λανσαρίσματος του νέου οράματός της με τίτλο «Θετική Ομορφιά» (Positive Beauty).
#SkipTousDiaxorismous. Δικαίωμα στο καθαρό ρούχο για όλους.
H Klinex στηρίζει έμπρακτα τη μεγάλη εκστρατεία για την επιστροφή σε μια νέα μορφή κανονικότητας, τόσο αυτή την περίοδο όσο και με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβριο.
Πάνω από 650.000 προϊόντα οικιακής & προσωπικής φροντίδας και τροφίμων, χιλιάδες λίτρα απολυμαντικών και απορρυπαντικών είναι ο μέχρι σήμερα απολογισμός της μεγάλης πρωτοβουλίας αλληλεγγύης της Unilever για το 2020.