Η δέσμευσή μας για υπεύθυνη επιχειρηματικότητα
Μάθετε περισσότερα για την πρόοδό μας σε θέματα όπως η θετική διατροφή, η επιχειρηματική ακεραιότητα και η ασφάλεια.
Unilever GreeceΑλλαγή τοποθεσίας
Το Σχέδιο Δράσης μας για την Ανάπτυξη αντιμετωπίζει αυτές τις προκλήσεις δυναμικά. Τα επόμενα χρόνια, θα επικεντρωθούμε σε τέσσερις αειφόρες προτεραιότητες.
Φιλοδοξούμε να θέσουμε τέλος στην πλαστική ρύπανση μέσω της μείωσης, της ανακύκλωσης και των συνεργασιών.
Φιλοδοξούμε να εξασφαλίσουμε αξιοπρεπή διαβίωση για τους ανθρώπους καθ’ όλη την παγκόσμια αλυσίδα αξίας μας. Μεταξύ άλλων και με την καταβολή μισθού που να εξασφαλίζει αξιοπρεπή βιοπορισμό.
Η πρώτη περίοδος έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου. Στη συνέχεια τέθηκαν οι βάσεις των μακροπρόθεσμων φιλόδοξων στόχων. Η τρίτη φάση επικεντρώνεται στην ταχύτερη επίτευξή των στόχων, καθιστώντας την αειφόρο πρόοδο αναπόσπαστο μέρος των επιχειρηματικών δράσεων.
Σκοπεύουμε να ηγηθούμε αυτής της νέας εποχής:
χρησιμοποιώντας την κατανομή κεφαλαίων για να επιτύχουμε σε όλους τους πρωτεύοντες, αειφόρους στόχους μας.
με οδικούς χάρτες, σαφή ανάληψη ευθυνών και ανταμοιβή.
μέσω στενότερης συνεργασίας και διεκδικητικής υπεράσπισης των πολιτικών μας.
Ενημερωθείτε για τον τρόπο που προσεγγίζουμε τα ζητήματα αειφορίας και τη συνεχή δέσμευσή μας για υπεύθυνη επιχειρηματικότητα.
Μάθετε περισσότερα για την πρόοδό μας σε θέματα όπως η θετική διατροφή, η επιχειρηματική ακεραιότητα και η ασφάλεια.
Τα ανθρώπινα δικαιώματα παραμένουν σημαντικά στην ατζέντα της αειφορίας μας. Μάθετε περισσότερα για την πρόοδό μας.
Μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργούμε σε μια κοινωνία όπου όλοι αντιμετωπίζονται ισότιμα.
Διαβάστε περισσότερα για το Σχέδιο Δράσης μας, για την Ανάπτυξη και για το πώς επικεντρωνόμαστε στην εκτέλεσή του, με απώτερο στόχο τις βελτιωμένες επιδόσεις.
Το όραμά μας είναι ένας νέος τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας. Προσφέρει ανάπτυξη βοηθώντας παράλληλα την κοινωνία και τον πλανήτη. Αφουγκραζόμαστε τις νέες εξελίξεις στα επιστημονικά δεδομένα, τις κοινωνικές τάσεις, καθώς και τη γνώμη και τις απαιτήσεις των ανθρώπων που αγοράζουν τα προϊόντα μας.