1. Home
  2. Αειφορία

Μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο του επιχειρείν

Για περισσότερα από 120 χρόνια, είμαστε πρωτοπόροι και καινοτόμοι. Από ένα σαπούνι που σώζει ζωές, φτάσαμε να παράγουμε πλήθος προϊόντων που κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Όμως ο κόσμος, κινείται γρήγορα και κάθε μέρα μαθαίνουμε πόσα περισσότερα μπορούμε -και πρέπει- να κάνουμε.

Οκτώ χρόνια πριν, δημιουργήσαμε το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία της Unilever (Unilever Sustainable Living Plan - USLP), με στόχο να εξελιχθούμε σε μια επιχείρηση για την οποία ο κόσμος θα είναι περήφανος.

Οι επιτυχίες μας είναι πολλές.

Δείτε τι έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα

  • Βοηθήσαμε πάνω από 600 εκατομμύρια ανθρώπους να βελτιώσουν την υγεία και την προσωπική υγιεινή τους.
  • Μειώσαμε σημαντικά τις εκπομπές CO2, την κατανάλωση νερού και την παραγωγή αποβλήτων που συνδέονται με την παραγωγή των προϊόντων μας.
  • Πάνω από τις μισές αγροτικές, πρώτες ύλες που χρησιμοποιούμε, όπως φοινικέλαιο, χαρτί και τσάι, προέρχονται από αειφόρες καλλιέργειες.
  • Βελτιώσαμε το επίπεδο διαβίωσης εκατομμυρίων ανθρώπων, μέσα από πρωτοβουλίες όπως τα προγράμματα στήριξης των μικροκαλλιεργητών και των μικρών πωλητών λιανικής.

Πέρα από τους στόχους μας, το όραμά μας «να κάνουμε την αειφορία καθημερινό τρόπο ζωής» μας εμπνέει και μας προτρέπει σε καινοτόμες αποφάεις αναφορικά με το επιχειρείν και με τα προϊόντα που έχουν νόημα για τον άνθρωπο. Μερικές από τις πιο πρόσφατες πρωτοβουλίες μας περιλαμβάνουν:

Αποδεικνύουμε ότι μια υπεύθυνη επιχείρηση είναι μια καλή επιχείρηση.

Περισσότερη ανάπτυξη

Woman in the forest

Σύμφωνα με δικές μας έρευνες, πάνω από τους μισούς καταναλωτές αγοράζουν ήδη ή επιθυμούν να αγοράσουν προϊόντα ωφέλιμα για την κοινωνία και το περιβάλλον. Για το λόγο αυτό, δημιουργήσαμε αειφόρες μάρκες -με σαφή προσανατολισμό σε κοινωνικά ή περιβαλλοντικά ζητήματα- οι οποίες συνεισφέρουν στο Σχέδιο Δράσης για την Αειφορία της Unilever (USLP).

Σήμερα, διαθέτουμε 26 αειφόρες μάρκες -μεταξύ των οποίων οι: Dove, Lipton, Hellmann’s και Seventh Generation- με τις 22 από αυτές να ανήκουν στις κορυφαίες 40 μάρκες μας. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια ξεπέρασαν το μέσο ρυθμό ανάπτυξης ενώ το 2017 κατεγράφη αύξηση της τάξης του 70% στον κύκλο εργασιών της Unilever.

Χαμηλότερο κόστος

Man and waste recycling

Περιορίζοντας τη σπατάλη και μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας, πρώτων υλών και φυσικών πόρων, βελτιώνουμε την αποτελεσματικότητα και μειώνουμε το κόστος, περιορίζοντας παράλληλα την έκθεσή μας στην αστάθεια των τιμών.

Συνολικά, από το 2008, καταφέραμε να εξοικονομήσουμε πάνω από 830 εκατομμύρια ευρώ μέσα από τα μέτρα οικολογικής αποδοτικότητας στα εργοστάσιά μας.

Λιγότερα ρίσκα

Woman cultivating chilli peppers

Οι αειφόρες πρακτικές μας εξασφαλίζουν ότι, μελλοντικά, η εφοδιαστική αλυσίδα μας θα είναι θωρακισμένη έναντι κινδύνων που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή και την προμήθεια των πρώτων υλών.

Μέχρι το τέλος του 2017, το 56% των αγροτικών πρώτων υλών μας προερχόταν από αειφόρες πηγές.

Περισσότερη εμπιστοσύνη

Marathon initiative

Με την αειφορία στον πυρήνα του επιχειρηματικού μας μοντέλου, μπορούμε να επικεντρωνόμαστε στις ανάγκες των καταναλωτών και, παράλληλα, να την αξιοποιούμε ως παράγοντα ενίσχυσης των σχέσεων με τους συνεργάτες μας.

Το 90% των εργαζομένων μας είναι περήφανοι που δουλεύουν στην Unilever και πέρυσι ανακηρυχθήκαμε σε Προτιμώμενο Εργοδότη στις 44 από τις 52 αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε –σημειώνοντας αύξηση 25% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Ως επιχείρηση, έχουμε το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, προσαρμοζόμαστε και εξελισσόμαστε για να παραμένουμε πάντα πρωτοπόροι.

Αξιοποιούμε τις εμπειρίες μας υλοποιώντας τις αναγκαίες αλλαγές.

Ξέρουμε όμως ότι ήρθε η ώρα να κάνουμε το επόμενο βήμα. Να κοιτάξουμε πέρα από το 2020 και να οραματιστούμε τη Unilever του μέλλοντος.

Δεν έχουμε όλες τις απαντήσεις. Και ξέρουμε ότι θα πραγματοποιήσουμε το όραμά μας μόνο με την αμοιβαία εμπιστοσύνη και τη συνεργασία.

Ζητήσαμε λοιπόν από την κοινότητά μας να μας βοηθήσει να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα του ταξιδιού μας.

Απευθυνθήκαμε σε 40.000 ανθρώπους εντός και εκτός της επιχείρησης.

Επενδυτές και δοκιμαστές παγωτών, γκουρού της τεχνολογίας και παραγωγούς τσαγιού, ειδικούς επικοινωνίας, ακαδημαϊκούς, κατασκευαστές σαπουνιού και στρατηγικούς αναλυτές.

Όλοι είχαν κάτι να πουν.

Θα λάβουμε υπόψη όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες και ιδέες για να διαμορφώσουμε το μέλλον και την εξέλιξη της επιχείρησής μας.

Επιδιώκοντας να προσφέρουμε περισσότερα στο κοινό καλό και να αυξήσουμε τον θετικό μας αντίκτυπο. Να βοηθήσουμε τις κοινωνίες να ευημερήσουν και τον πλανήτη μας να προοδεύσει.

Μαζί, θα επανεφεύρουμε την έννοια του επιχειρείν.

Είστε μαζί μας;

Πίσω στην κορυφή